Pelleelle Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 ja hade samma plats i matsalen hela 6:an men ja klagade inte, ja var me mina kompisar vi de borde =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen? Fråga: Har ni palt på eran skola? Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner? Nej det får vi inte. Vad är palt? Ja ofc jaevla 08 vet int va palt e? flytta till norrland så ska du få smaka på det äckligaste runda gresimojsen som finns, (palt) 1. nae, men dom bryr sig inte 2. ja 3. ja Vrf skulle man flytta till en äcklig skog som det är kallt i hela tiden för att äta något konstigt som jag aldrig höt talas om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 vi har en matsal som man kan gå till och äta när man vill (när den e öppen) Vi har en rast på cs 1 tim varje dag då det e meningen att man ska äta men vissa puckon gör ju inte det och blir smala som f*n. Så man kan sitta vart man vill och äta inne i matsalen... ja man kan t.o.m. ligga på golvet occh äta. Fast man föredrar ju stol och bord :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Vi hade det i 4:an, 5:an och i början av 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen? Fråga: Har ni palt på eran skola? Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner? Nej det får vi inte. Vad är palt? Ja ofc jaevla 08 vet int va palt e? flytta till norrland så ska du få smaka på det äckligaste runda gresimojsen som finns, (palt) 1. nae, men dom bryr sig inte 2. ja 3. ja Vrf skulle man flytta till en äcklig skog som det är kallt i hela tiden för att äta något konstigt som jag aldrig höt talas om? För att äta Pite Palt förstås. Fy f*n va gott det är. Höhöhö. Aja. Jag fick sitta vid ett bord i 3:an med ett par fula j*vlar. Inte var dom roliga heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 vi hadde bestämda bord och platser i 0-3 sen fick man sitta var som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Vad är palt? wtf låter typ som nån stol eler nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Förut, men jag startade en demokratisk omröstning på klassrådet och fick majoritet, efter det har vi fått sitta vart vi ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Vad är palt? wtf låter typ som nån stol eler nåt http://sv.wikipedia.org/wiki/Palt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Palt e gött :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Palt e gött :DHoppas du är ironisk. :P Till töpicän, vi har inte bestämda platser, och så har vi 45 minuters rast. Asroligt. Ska hinna smaka på skitmaten och samtidigt försöka ha lite rast så jag kan göra serier. Nä du. Fy f*n. Vänta lite... Just det, inte det vi pratade om... NEJ, vi har inte bestämda platser i matsalen. Och vi skulle inte kunna ha bestämda platser, p.g.a utrymmet där. Det är lika stort som 2 klassrum på min skola, och klassrummen är SMÅ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Palt e gött :DHoppas du är ironisk. :P Till töpicän, vi har inte bestämda platser, och så har vi 45 minuters rast. Asroligt. Ska hinna smaka på skitmaten och samtidigt försöka ha lite rast så jag kan göra serier. Nä du. Fy f*n. Vänta lite... Just det, inte det vi pratade om... NEJ, vi har inte bestämda platser i matsalen. Och vi skulle inte kunna ha bestämda platser, p.g.a utrymmet där. Det är lika stort som 2 klassrum på min skola, och klassrummen är SMÅ. Nope, jag är inte ironisk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.