eeewwhh Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Här är mina pivot filmer Betyg? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobstr Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) Nice 6/10 då dom inte var så långa. Dom var bra gjorda! Ett tips: Försök lägga till blod, då hade jag nog givit dig 8/10! Men bra jobbat!! Och hur sakffar man sig fuskamynt? :) Redigerat 24 Mars 2008 av Tobstr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Nice 6/10 då dom inte var så långa. Dom var bra gjorda! Ett tips: Försök lägga till blod, då hade jag nog givit dig 8/10! Men bra jobbat!! Och hur sakffar man sig fuskamynt? :) Okej, tack för tipset!Men skriver inlägg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 sätter inte något betyg men du borde arbeta på spring tekniken. För det ser lite sjukt ut i första filmen när gubben springer. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Hur gör man såna filmer? Och avr laddar man isåfall ner det programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azade Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Programmet är en freeware som heter Pivot Stickfigure Animator. Du kan hitta det här: http://www.snapfiles.com/get/stickfigure.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Bra filmer, 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 bra filmer :) bra sida håller typ på att ladda ned nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 den första var bra men den andra var roligare ps bra reklam för fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 ja, den första var lite bättre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 sätter inte något betyg men du borde arbeta på spring tekniken. För det ser lite sjukt ut i första filmen när gubben springer. ;) Jo jag vet, det är det svåraste :P bra filmer :) bra sida håller typ på att ladda ned nu Tack,tack den första var bra men den andra var roligare ps bra reklam för fuska! Aa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Flyttar till Feedback... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.