Oddset Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Xbox 360 premium Halo 3 Assassins Creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fontamix Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Xbox 360 NFS:pro street Gh3 med gitarr Xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 xbox 360 . halo 3 legenday edition , burnout revenge, xbox360 live guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 1 handkontroll. skate. nånting mer också som jag inte kommer på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Mitt minne suger, men dem jag kommer ihåg: KaL: Dead Men, Guitar Hero 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 GH 3 Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Köpte Assassin's Creed också, glömde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Hmm, en ny bärbar dator, Guild Wars Nightfall och Guild Wars Eye of the North nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Ja har bara köpt Crackdown ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Från "Absoluta Köp 2008" till "Inköpslista 2008" till ja "Köpt detta 2008". :) Men jag skulle ha lust att säga allt man har köpt 2008 so far. Fast du bad ju om just Xbox 360 så: - Call of Duty Moden Warfare - Trådlös kontroll - Lite grejer på Xbox Live ( Arcade games) Annars 2008: - PS3 - Uncharted Drakes Fortune - Need for Speed ProStreet - Data Equipments - Moppe (Sålde den igen :P ) - Buss kort ( går jag för långt ???? ) - Godis.. skoja bara.. Ps: Jag har bra humor...... right ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bruce Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag har köpt Bioshock och jag har bokat GTA 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Från "Absoluta Köp 2008" till "Inköpslista 2008" till ja "Köpt detta 2008". :) Men jag skulle ha lust att säga allt man har köpt 2008 so far. Fast du bad ju om just Xbox 360 så: - Call of Duty Moden Warfare - Trådlös kontroll - Lite grejer på Xbox Live ( Arcade games) Annars 2008: - PS3 - Uncharted Drakes Fortune - Need for Speed ProStreet - Data Equipments - Moppe (Sålde den igen :P ) - Buss kort ( går jag för långt ???? ) - Godis.. skoja bara.. Ps: Jag har bra humor...... right ? skrev faktist allt innom hemelektronik med och en moppe och buss kort och godis går inte genom hemelektronik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.