Dimmer Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Får väl ta och lyssna lite på Arch Enemy då om dom nu är så kungliga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crisis Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag gillar Guns "n" Roses, Ozzy Osbourne, Kiss, Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 ja deep purple är bra men jag lyssna på allt som finns på heavy metal men hells lyssnar jag på hammerfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jaa, Children of Bodom är ju jävligt bra också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag lyssnar på allt som låter bra :D Men om jag ska säga det bästa bandet så säger ja ju såklart:: IRON MAIDEN :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 RAMMSTEIN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag håller med Zwero, Edguy e jävligt bra Black Sabbat e bra och Deep Purple många bra men jag lyssnar mer på Heavy metal och Black metal! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 IM, om nån vet vad det är för nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 What the hell?....E det ingen här som gillar Speed Metal? DRAGONFORCE! w00t! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Cradle of filth!! Trummisen är skönast!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Många band som näms e inte ens hårdrock ju! <_< Bra Hårdrock: Deep Purple,White Snake,Rainbow,Kiss,Dio,Van halen, M.M Bra Black metal: Cradle of filth (dom äger älskar dem) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Van halen är väl inte hård rock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.