Gäst Dreadlord Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Rammstein, Metallica, Nightwish, Lordi m.f. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Inte direkt hårdrock, utan Black Metal, men; Dimmu Borgir Cradle of Filth mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Hammerfall!!!!!!!! och lite Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 bästa nightwish låten då?..jag tycker over the hills and far away :lol: Det är ju en Gary Moore-cover, så det är inte så konstigt att den är bra! Fast originalet är mycket bättre. Nightwishs egna låtar är dåliga. Det var nån som undrade om The Darkness är hårdrock. The Darkness spelar glamrock och det brukar räknas till hårdrocken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirby Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Min favo e Rush :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jo, de tänkte jag inte på! Jag diggar också rush!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Rammstein, Fear Factory och In flames!! fasst rammstein äger mest! håller med om att Adios är en av dsem bästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
taga mara Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Rammstein e de nu,men gammalt så är det Mötley Crue och Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Iron maiden, Hammerfall, metallica, slipknot, children of bodom, motorhead... Hehe... Min granne känner motorhead så j*vla bra... Dom har varit polare sen barn.. Har fått autografer blandanat... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 MOTORHEAD,TWISTED SISTER,JUDAS PRIEST,MONTLEY CRUE,IRON MAIDEN,AC/DC,DEEP PURPLE+ några andra..... e en rigtig hårdrocks diggare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 det är väl linkin park och hammerfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Var hittar man Rammstein och Metallica? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.