Gäst Bobby Orr Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Man kan inte pausa och spara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 javisstja.. du hade DET OLAGLIGA! var inte en brottsling och köp gamecube eller nintendo 64 där man kan spela majoras mask :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 som jag...har det till båda...fast egentligen tror jag inte att det typ kommer poliser hem till en bara för att man har Emus... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 27 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 (redigerat) Eller så var det bara så att Nemu 64 är fullt lagligt och fungerar som vilket Cd-spel som helst...Men tillbaka till ämnet...Jag har kommit med mycket möda och stort besvär fram till Wizrobe...Men hur klarar man dom?Har kommit så långt att den börgar att bli vädigt många.Men inte längre. :( Redigerat 28 Mars 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Menar Du när dem far runt i rummet snabbt det är en som stannar och det är den riktiga och den man ska slå. Det är lättast att skjuta pilar på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Oki doki.Jag har kommit till att Wizrobe åker diagonalt genom rummet och sen blir 2-3 stycken.Sen så blir jag bara is :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Oki doki.Jag har kommit till att Wizrobe åker diagonalt genom rummet och sen blir 2-3 stycken.Sen så blir jag bara is :( Den som alla hologrammen åker till är den riktiga. Hugg den med svärdet eller skjut den med pilar innan den kastar is på dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag klarade det!Jag tog på mig kaninmasken innan jag gick in och sen så gick det jättebra!Nu är jag vid Freezards,och dom behöver jag inte hjälp med :) .Nu ska vi åka på kalas så inga svar behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Jag är duktig på timing...Nu är det vår!Men hur i hela friden får man med Powder Keg till Romani Ranch? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Du kan köpa den i bomb shop... Men då måste du goron masken.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Men hur i hela friden får man den till ROMANI RANCH?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Ja, när du har köpt den så kanske du bara kan GÅ DIT OCH LÄGGA BOMBEN FRAMFÖR DEN STORA STENEN....!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg