Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

javisstja.. du hade DET OLAGLIGA! var inte en brottsling och köp gamecube eller nintendo 64 där man kan spela majoras mask :P

Skrivet (redigerat)

Eller så var det bara så att Nemu 64 är fullt lagligt och fungerar som vilket Cd-spel som helst...Men tillbaka till ämnet...Jag har kommit med mycket möda och stort besvär fram till Wizrobe...Men hur klarar man dom?Har kommit så långt att den börgar att bli vädigt många.Men inte längre. :(

Redigerat av minilena
Skrivet

Menar Du när dem far runt i rummet snabbt det är en som stannar och det är den riktiga och den man ska slå. Det är lättast att skjuta pilar på den

• 4 veckor senare...
Skrivet

Oki doki.Jag har kommit till att Wizrobe åker diagonalt genom rummet och sen blir 2-3 stycken.Sen så blir jag bara is :(

Den som alla hologrammen åker till är den riktiga. Hugg den med svärdet eller skjut den med pilar innan den kastar is på dig.
Skrivet

Jag klarade det!Jag tog på mig kaninmasken innan jag gick in och sen så gick det jättebra!Nu är jag vid Freezards,och dom behöver jag inte hjälp med :) .Nu ska vi åka på kalas så inga svar behövs.

• Skapa ny...