Hoppa till innehåll

Vilket Spel


cod4raptor

vilket spel?  

38 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Spelare inte WoW längre, men valde det ändå. Tätt intill kommer Orange box. Och btw, till personerna som sade att WoW hade 10 Miljoner spelare så är det bara något Blizzard skriver på sin hemsida för att folk ska bli lockade - Det riktiga antalet ligger runt 8 Miljoner, under skulle jag tro. Och mer än hälften av spelarna är från Asien. Om vi också tänker att antalet Amerikanska/Kanadensiska ect spelare är mer de europeiska också så kan man snart se att de europeiska spelarna är riktigt lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väldigt konstig omröstning då World of Warcraft är ett fantasy MMORPG, Crysis och Call of Duty 4: Modern Warfare är First Person Shooters och The Orange Box är ett paket med olika spel. Man behöver ju dock inte jämföra själva spelen, utan omröstningen kan vara avsedd för vad som ger mest för pengarna. I så fall måste jag svara The Orange Box. Fem riktigt bra spel till priset av ett.

 

Half-Life 2 är ett av de absolut bästa spelen någonsin.

 

Half-Life 2: Episode 1 och Half-Life 2: Episode 2 är dess uppföljare. Nuff said.

 

Team Fortress 2 är det roligaste och tokigaste onlinespelet på väldigt länge.

 

Portal är ett grymt kul pusselspel även om det är något kort.

 

Prisvärt? Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WoW är bäst, 10 miljoner spelare kan inte ha fel.

och hur många acc av dom 10 miljonerna tror du inte är inaktiva???någon mille acc av dom tio miljoner spelarna är inaktiv.

jag tycker att wow är ett rätt ok spel men jag förstår bara inte vad det är som lockar spelare till det ja menar dt är ju egentligen bara slöseri med pengar att först köpa ett spel och sedan måste man betal ännu mer varje ellr varannan månad månad för att få spela det.

 

jag tog orange box eftersom att jag gillar helt enkelt spelen som man får med där...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...