ockero Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag har inte nåra proplem med norton 360 men ni får tycka som ni vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Okej om ni nu vill veta varför norton är så dålig så lysna här då Min dator det va seg och konstig så jag trode jag hade virus sökte med norton(tog typ 2timmar eller mer <_< ) Men jag hita inget virus så jag laddade ner AVG Free testade och jag hitade 5-7 virus så skrota norton det hitar inga virus nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag har fått ett enda virus på Norton sen år 2005.Slå det!Och Norton tog bort det direkt.Har aldrig fått nåt virus med norton sen jag fick min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 saken är att du bara inte hittar dem...de finns men du kan inte se dem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 saken är att du bara inte hittar dem...de finns men du kan inte se dem :)Va knäppt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Japp, gillar ej heller norton. Avast! Är de jag använder mest nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Så ni som inte vill ha virus byt till AVG Free sök på google bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Byt virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Har han skrivit det eller? Han har knappt ändrat sitt inlägg heller. Jag fick inte virus på två år utan Antivirus, sen köpte jag Nod32 och sökte igenom, hittade ingenting, min dator är det inget fel på heller, går skit fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) saken är att du bara inte hittar dem...de finns men du kan inte se dem :) Nja, det är inte så säkert. För min brorsa använder norton och han har prövat att söka igenom datorn med diverse andra virus scanrar men inga virus har då hittats. Så det beror mycket på vilka sidor du surfar på o.s.v. Byt virus? Nja, jag tycker nog snarare att han borde byta antivirus program och inte virusen. :P ;) Redigerat 28 Mars 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Okej om ni nu vill veta varför norton är så dålig så lysna här då Min dator det va seg och konstig så jag trode jag hade virus sökte med norton(tog typ 2timmar eller mer <_< ) Men jag hita inget virus så jag laddade ner AVG Free testade och jag hitade 5-7 virus så skrota norton det hitar inga virus nästan Att klaga för att man har fulla hårddiskar eller en skitdator och sedan skylla på programmet är alltid kul va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Om man är försiktig och inte går in på massa skit så får man inte virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.