KaramellKing Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Som rubriken.Vad är ni allergiska mot?Jag är känslig mot starkt tvättmedel men jag vet inte om det räknas som allergi. Redigerat 31 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 same :) eller ja kanske mot onödiga trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Inte jag heller, men detta känns som en spamtråd. Lite skumt att man skapar en allergitråd när man inte har nån för å vara ärlig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Inte jag heller, men detta känns som en spamtråd. Lite skumt att man skapar en allergitråd när man inte har nån för å vara ärlig :S Men jag tänkte att det skulle vara kul att få veta andras allergi.Jag är ju känslig mot starka tvättmedel men jag vet inte om det räknas som allergi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Om alla håller sig till ämnet kan det bli en seriös tråd... Jag är lite lätt allergisk mot pollen, blir lite snuvig och känner mig något svullen i ansiktet och halsen. Sen tål jag av någon jädra anledning inte sej. All annan fisk går bra, men inte sej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 jag är alergisk mot vissa hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Katt, häst, pollenallergi, allergisk mot fisk, känslig mot laktos. Är även allergisk mot vissa citrusfrukter. Hmm, leder jag hittils? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Främst emot katt och häst men även pollenallergi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 ja har ingen allergi, men en tjej i min klass är känslig mot: laktos, apelsin, m.m(kan inte komma ihåg allt nu :P ...hon röker också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Kvicksilver ( d.v.s gamla batterier och annat som innehåller kvicksilver ) och silver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Hassel, vall och jordnötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jag är allergisk mot pollen, nästan all frukt, lite känslig mot vissa katter och det är inte något att vara glad över direkt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.