Maenster Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jag e Allergisk mot häst,kanin,katt,sådär på hund,gräspollen,Björkpollen hatar när man blir ''förkyld'' på sommaren <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jag är Allergisk mot vanliga tomater.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datachips Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Kvalster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) har inga allergier. Redigerat 1 April 2008 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 jag tror att jag har börjat att fått mot pollen fast säkert vet jag att jag har mot timotej(stavning?)/hö. på gränsen till astma rinner näsblod hela tiden på sommaren. det rinner som vatten ur en kran :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Har inga allergier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Mot många olika sorters pollen. Framför allt björk (5/5 i ett allergitest). Tack vare pollenallergin är jag även indirekt allergisk mot många frukter, speciellt äpple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Kvalsterde va en svår allergi :o måste du byta lakan varje dag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 pollen är jag allergisk mot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Är allergisk mot katter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Är allergisk mot katter...Men du verkar gilla de.*stirrar på din avatar* Själv har jag inget. :cool: Vet någon om man kan bli allergisk mot t.ex. pollen senare i livet om det inte är medfött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 ja det går samma sak med damm å sånt för om du inte är allergisk mot damm å sen haru massvis med damm i ditt rum tex då kan du bli allergisk efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.