RumbleRoar Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Har du blivit lurad idag något? Inte jag ännu iaf (XD) men vid slutet av dagen kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Nej, för jag har nyss ätit frukost XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 inte precis...bara nåt sånt litet typ kolla bussen kommer(det gjorde den inte) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Det har inte hänt något änså länge. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Nä men jag har lurat ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Inte än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Pappa lurade mig att jag hade hål i byxorna precis när jag hade gått upp. Det blev lite fail eftersom jag va för trött för att fatta x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 gah, när klockan va 6:38 kom morsan in te mej och sa att de var ägg i trädgården(ja årkade inte tänka, ja hade ju väckts av henne precis då :P ), precis när jag kom ut ur mitt rum sa morsan april, april(dåli start på morron x() Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jag blev Lurad som f*n :lol: P.S jag e lätt lurad xD :P D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jag blev Lurad som f*n :lol: P.S jag e lätt lurad xD :P D.Så hur blev du lurad? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 blev inte lurad, lurade några andra istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Har inte blivit lurad än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.