RumbleRoar Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Har du blivit lurad idag något? Inte jag ännu iaf (XD) men vid slutet av dagen kanske. Citera
Firecracker Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Nej, för jag har nyss ätit frukost XD Citera
TheGreatest Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 inte precis...bara nåt sånt litet typ kolla bussen kommer(det gjorde den inte) :P Citera
TecWizard Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Det har inte hänt något änså länge. :( Citera
Dezen Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Pappa lurade mig att jag hade hål i byxorna precis när jag hade gått upp. Det blev lite fail eftersom jag va för trött för att fatta x) Citera
Pelleelle Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 gah, när klockan va 6:38 kom morsan in te mej och sa att de var ägg i trädgården(ja årkade inte tänka, ja hade ju väckts av henne precis då :P ), precis när jag kom ut ur mitt rum sa morsan april, april(dåli start på morron x() Citera
iEliteCookie Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Jag blev Lurad som f*n :lol: P.S jag e lätt lurad xD :P D.S Citera
Pelleelle Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Jag blev Lurad som f*n :lol: P.S jag e lätt lurad xD :P D.Så hur blev du lurad? :) Citera
Arako Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 blev inte lurad, lurade några andra istället. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.