SonyPSP Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Lurad att det jag hade hål i kallingarna! x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 (redigerat) En tidning skrev att det skulle införas kolsyrat vatten ur kranarna, haha. Kommer dock tyvärr inte ihåg vilken. Den här var också riktigt skön: http://www.fz.se/wtf/link.fz?id=3667 Redigerat 2 April 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADMlN Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Jag blev lurad på 5 000 kr av en muskosnubbe. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Inte lurad alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Hade bibliotikarien som mattevikarie då, hon lurade oss att vi hade 3 sidors matteläxa (gick dock inte på det men nån annan gjorde det x) ) Sen lurade jag nån kompis sen glömde jag bort att det var första april och sket i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) jag blev "lurad" i dag det var en i min klass som sa att min bästa polare låg på sjukhus inget roligt skämt var det Redigerat 5 April 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Det är ju inte ens första april idag. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 han lura iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 JAg blev lurad av min morfar... han hade en "el-penna" från teknik magasinet i Umeå. Då när jag skulle trycka ut spetsen så kom en elstöt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.