Svampen2 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) för mig är det nog träslöjd läraren han är sträng som f*n! Redigerat 29 Maj 2009 av Svampen1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Sydlöjds läraren, blev utskängd för att jag hade frågat om hjälp av en polare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Min elevens val-lärare(teknik) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Fysik och teknik läraren...Hatar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Svårt att göra en lista om alla är lika j*vla dryga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Engelska o svenskaläraren.. FY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) Min mentor, a.k.a svenska och engelska-läraren. Gillar inte teknik läraren speccielt mycket heller. en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger allt Gillar du han inte för han (troligen) är invandrare eller för att han är sträng på något vis? :S Redigerat 1 April 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Gillar inte min engelskalärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Våran SO-lärare är dryg som s*tan. Idag var väl ett av de tusentals gånger jag bett honom fara åt h*lvete. en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger alltFolk som du lär ruttna i h*lvetet :) /wave Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 en lärare som finns i en annan klass på vår skola han hetar per och jag såg att man fick kvarsittning när man gick på toa utan att säga det högt i hela klass rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger alltFör att han sa åt dig och inte prata på lektionen? Du kan likagärna skolka ständigt så slipper skattebetalarnaspengar gå till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.