Animator Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Hej, jag satt och tänkte ifall man ej kan göra en funktion som man kan "låsa" in sina FM för att få ut de måste man ha en kod. Det skulle varit bra ifall någon skulle kunnat lista ut lösenordet (Är nästan ej möjligt) men ändå. Hoppas detta är en bra ide :D // Animator :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 helt onödigt eftersom man inte kan sno FM av varandra längre och om man nu ändå vill låsa in dem nånstans så finns banken, och om man glömmer sitt lösen så är man körd... skulle ju iofs vara bra om nån snor ens account men som sagt...väldigt onödigt och kommer bara göra sidan långsammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Var bara ett förslag tyckte med de var lite önödigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Jag vet inte....Man kan ju inte ta FM längre men det skulle bli bra om någon blev hackad men ingen blir väl hackad på denna sida. Btw...Kan man inte ta bort FM helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Skulle inte vara så roligt utan FM tycker jag. Det är ju ett forum för att snacka om spel, men det är extra roligt med FM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Banken finns ju redan, men jag har hört att man måste typ betala ränta för att ha pengar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 nej. man får ränta för att ha det där, men sen kostar det att ta ut <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 helt onödigt eftersom man inte kan sno FM av varandra längre och om man nu ändå vill låsa in dem nånstans så finns banken, och om man glömmer sitt lösen så är man körd... skulle ju iofs vara bra om nån snor ens account men som sagt...väldigt onödigt och kommer bara göra sidan långsammare. Kunde man det förr? Isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 helt onödigt eftersom man inte kan sno FM av varandra längre och om man nu ändå vill låsa in dem nånstans så finns banken, och om man glömmer sitt lösen så är man körd... skulle ju iofs vara bra om nån snor ens account men som sagt...väldigt onödigt och kommer bara göra sidan långsammare. Kunde man det förr? Isåfall hur? ma köpte en grej i affären sen snodde den lite fm typ 0-250 elr nåt helt random Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Kommer ihåg det. Jag var en av ledarna till ta-bort-funktionen organisationen. Om man misslyckades med att stjäla så förlorade man dubbelt så mycket som man försökte stjäla. Många fick minus FM tack vare den funktionen. En av de sämsta funktionerna i Fuskas historia om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 onödigt att "låsa in" men kan ju ha dom på banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Vad är det för nån vitsa att låsa in sina fm? För att om ens konto blir hackad, då byter väll hackaren ens lösenord eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.