Staejjkarn Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Ere nått ställe man kan hitta hur många fusk & recensioner man har skrivit,tacksam för ett tydligt svar :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Det finns inte nån sån mätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Nej men det skulle vara gött med en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Aja,ok.Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Jag tror att man kan se det om man är VIP, men jag är inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Det har ju funnits förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Det har ju funnits förut?Ja, det har det.Men jag vet inte varför man tog bort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Det har ju funnits förut?Ja, det har det.Men jag vet inte varför man tog bort det... Jag varför tar man bort en sådan bra funktion? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 vet ej. Nej jag tror ej man kan se fasst man i VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Inte? :o Har ni ingen extra flik i eran press? :huh: Aja, admins kanske tyckte att det tog förstor plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Låter juh inte å smart och ta väck den funktionen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Borde finnas en sådan funktion tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.