Mezox Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Isåfall Windows Vista Windows XP Windows 2000 Windows ME Windows NT Windows 98 Windows 95 Windows 3.1 och äldre Mac OSX [Lägg in annan Mac version, kan inte andra] [Lägg in annan Mac version, kan inte andra] [Lägg in annan Mac version, kan inte andra] [Lägg in annan Mac version, kan inte andra] Linux? Tänker man så kan man väl ha ett subdorum för alla spel också <_<Självklart så skulle man då bara ha med aktiva OS. Jag är inte för förslaget då jag tycker att Datorforumet är inaktivt nog som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Man kan köra med tags före tråden typ [XP] Hjälp med internet [Vista] Jag råka skita på min dator, nu funkar den inte. [Vista] Varför laggar jag som f*n [XP] Jag har 5000trojaner och datorn segar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Många använder inte vista, vista är bara skräp.Kom med ett argument eller en motivation, annars är det du som är skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Många använder inte vista, vista är bara skräp.Kom med ett argument eller en motivation, annars är det du som är skräp. För vista kan inte spela gammla spel.Vista kräver dubbelt så mycket Prestanda. Vissa kodade program funkar inte. Annars skulle ja haft vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweFox Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) För vista kan inte spela gammla spel. Vista kräver dubbelt så mycket Prestanda. Vissa kodade program funkar inte. Annars skulle ja haft vista. - Jag tror de är för din dator inte klarar av de. För vista kan inte spela gammla spel. - Skitsnack, Vissa går inte men väldigt många går spela som vanligt. Vista kräver dubbelt så mycket Prestanda. - På grund av att vista använder en annan teknik än xp och det är 2008 lilla gubben, tekniken går framåt. Vissa kodade program funkar inte. - Soo? Tillverkarna av programmen släpper nya versioner som blir kompatibelt med vista Annars skulle ja haft vista. - Jag tror de är för din dator inte klarar av de. Redigerat 6 April 2008 av SweFox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Många använder inte vista, vista är bara skräp. Kom med ett argument eller en motivation, annars är det du som är skräp. För vista kan inte spela gammla spel.Vista kräver dubbelt så mycket Prestanda. Vissa kodade program funkar inte. Annars skulle ja haft vista. Eh, va? Med lite erfarenhet av datorer kan man kicka igång Baldur's Gate och Baldur's Gate II: Shadow of Amn som är från år 1998 respektive 2000. Möjligt att det inte fungerar direkt alltid, men med lite pillande går det mesta. Haha, dubbelt så mycket prestanda? Källa till det, tack. Du använder alltså inte Vista? Hur kan du då veta att sakerna du skrev är rätt? Löjligt om du faktiskt aldrig ens testat Vista och går med i en sådan här diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 tycker det är ganska onödigt att göra det om ett år i sånna fall ska man göra det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Ett forum för varje operativ system skulle bara vara onödigt... Det med Vista, kort sagt det blev ett fjasko så nu ska Microsft fixa det genom att släppa Windows 7 någon gång mellan 2009 och 2012, Jag tippar på någon gång närmare 2012, men de jobbar förfullt för att få igång operativsystemet så man vet ju aldrig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Ett forum för varje operativ system skulle bara vara onödigt... Det med Vista, kort sagt det blev ett fjasko så nu ska Microsft fixa det genom att släppa Windows 7 någon gång mellan 2009 och 2012, Jag tippar på någon gång närmare 2012, men de jobbar förfullt för att få igång operativsystemet så man vet ju aldrig. ;) Vista ett fiasko? Knappast. Slår vad om att du inte ens har använt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 För vista kan inte spela gammla spel. Vista kräver dubbelt så mycket Prestanda. Vissa kodade program funkar inte. Annars skulle ja haft vista. - Jag tror de är för din dator inte klarar av de. För vista kan inte spela gammla spel. - Skitsnack, Vissa går inte men väldigt många går spela som vanligt. Vista kräver dubbelt så mycket Prestanda. - På grund av att vista använder en annan teknik än xp och det är 2008 lilla gubben, tekniken går framåt. Vissa kodade program funkar inte. - Soo? Tillverkarna av programmen släpper nya versioner som blir kompatibelt med vista Annars skulle ja haft vista. - Jag tror de är för din dator inte klarar av de. Skitsnack? Doom funkar inte? Ja, Tekniken går frammåt men fortfarande skulle en burk som först hade vista gå snabbare med XP. Nej, laddar ner typ lite haxx, och så funkar det inte? Min dator klarar för i h*lvete vista, jag har testat vista det sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 tycker det är ganska onödigt att göra det om ett år i sånna fall ska man göra det nu.Man ska inte göra det alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Varför ska man ha det? Windows vista forumet skulle inte vara jätteaktivt Windows xp forumet skulle inte vara jätteaktivt datorforumet skulle tappa trådar. Så varför ha 3 lite mer oaktiva forum än 1 aktivt? Precis, det är ett idiotiskt förslag, för en gångs skull tänker du logiskt InTech. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.