Hoppa till innehåll

Hur Många Gånger Har Du Haft Virus?

NoKKen

Virus Omröstning  

44 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Många som surfar över internet brukar oftast få virus som kan vara ofarliga för datorn eller livsfarliga för datorn. så jag tänkte göra en Omröstning angående saker som inkluderar ämnet "Virus". Ämnet är bara till för Virus-snack såsom hur man kan ta bort virus, varför man får virus, vad är virus och såna saker.

Regards, NoKKen

Redigerat av NoKKen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar få virus utan att ha gjort nåt. Detta är 2008, man behöver bara gå ut på internet för att drabbas av nåt skit.

Men det brukar då vara trojaner och spionprogram som jag får.

Det bästa virus skydden jag har är;

1-Nod32.

2-McAfee.

3-Kaspersky.

Ps.Har 2 stationära och 1 bärbar. Så 3 olika virus skydd på 3 olika datorer.

Och på den datorn med nod32 så brukar jag alldrig få nå virus, det är mest på den som jag har kaspersky på, jag hade f-secure först, men bytte till kaspersky för nån dag sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det vanligast är npg trojaner eller spionprogram. Och det kommer från alla möjliga ställen. Jag har AVG men tycker att F-Secure fungerar bättre.

F-secure är lite sådär, felet med det är att den kan inte ta bort hård och vanliga krypterade virus. Och om man drabbas av ett sådant då vägrar f-secure ge sig, alltså den varnar en hela tiden, fast än att den inte kan ta bort det.

Och f-secure kan vara lite trögt, du kan drabbas avv ett virus, och 1 vecka efter så får du en varning om det.

Jag hade det först, men den har gjort sitt, så nu har jag Kaspersky istället på den datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AVG & F-Secure är väldigt opopulära i nutiden. F-Secure används mest för snålla skolor och är väldigt sällan det används för privat-datorer. Trojaner är väldigt lätt att hitta över webben nu förtiden så man rekomenderar alla på internet att inte gå in på sidor som ni inte vet om utan att veta vad ni håller på med.

Regards,

NoKKen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...