Svampen2 Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 jag bytte nån gång i februari så det är ett långt tag innan man kan byta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 ta ett bra namn från början...det är inte många forum man får byta namn på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 nej så det får man ju vara lycklig över:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Det var så förut, men Tomatketchup bytte varannan dag och då kom nån idiot och klagade och funktionen försvann. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Tänk igenom namnen ni väljer noga, det är som sagt ett år emellan. Kommer nog inte ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Köp VIP, så får du bara vänta i ett halvår! :)Men om man köper det, så kommer får vänta en halvår tills man kan byta namn igen hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Nej, bara medans man är VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 måste man vänta i ett år för att byta namn? oh j*vlar! då håller jag med om att man borde kunna köpa det lr så tycker jag att admin ändrar så man inte behöver vänta alls! varför ska man vänta i ett år bara för att byta namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 måste man vänta i ett år för att byta namn? oh j*vlar! då håller jag med om att man borde kunna köpa det lr så tycker jag att admin ändrar så man inte behöver vänta alls! varför ska man vänta i ett år bara för att byta namn? För att det blir jävligt irriterande annars med folk som byter namn var och varannan dag. Välj ett namn du tycker om istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 men vi säger tex jag byter namn nu vf skulle du bli irreterad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 För att man då inte skulle veta att du är du direkt. Trådskaparen har fått sitt svar nu och föremlet som gjorde att man kunde byta namn finns inte längre och togs bort av en anledning, så tycker jag att vi kan låta tråden dö nu. Mer onödiga inlägg resulterar i tillsägelse/varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.