Tingle Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag har svurit till alla mina lärare, fast inga av gångerna har varit för att jag varit arg eller liknande på de. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 ja men bara typ f*n. En i klassen kallade vår lärare j*vla fitta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Varje dag. Trevligt, varför gör du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 jag har svurit till min förra lärare 100tals gånger.. hon skylde alltid på mej -.- j*vla makaroniborare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Sa till en NO-lärare att jag inte tänkte stanna bland alla j*vla blattar och lämnade sedan klassrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 En gång när jag var på "förhör" så visste jag inget om skiten. Så sa jag shit, så blev hon skitförbannad. J*vla tröga lärare, dock var det i 3:an och det var ju inte direkt till henne precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Varje dag. Låter ju kul. Iaf, jag har aldrig svurit till nån lärare ever...^^ ...fast jag har velat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Nej, men brukar irritera två lärare som jag hatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Hatar typ alla lärare, utan några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 inte på nått agresivt sätt, typ bara "men vad f*n stefan", eller "du är så j*vla "snygg" jack" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Eller så kan man ju helt enkelt bli sur på deras sätt att försöka vara rätt visa och bli förbannad. "Va f*n är det med dig, är du dum i huvudet eller?" eller "Jamen tack så hemska j*vla mycket då". :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.