wubo Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Tyska, det går väl inte så jättebra. Men det är bara att kämpa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Har läst Tyska nu i 4år ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag går i 5 nu, men vi ska börja med ett till språk när jag kommer till 6 ska jag ta Spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Spanska. Tråkigt, men är betydligt enklare än Tyska och Franska. Går lite sådär, oftast har jag hög poäng på proven men ibland kan jag få sämst poäng. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 finska och svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Tyska, usch ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Tyska och spanska. EDIT: Tyskan är roligare men mycket svårare än spanskan. Redigerat 17 Maj 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag har iallafall tänk lära mej franska!Från vad jag ser så är Svenska inte ett utav dem språken du lär dig.. xD On Topic: Lär mig Spanska i skolan och Kinesiska hemma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag har iallafall tänk lära mej franska!du borde tänka över att du kanske borde lära dig svenska "vilken språk lär du dej".... aja...jag vill lära mig tyska lr något-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Läser tyska nu, har typ bara 4 lektioner kvar nu, tack och lov! Ligger på ett svagt G tack vare att jag fjäskar aset för läraren. Är rentutsagt skitdålig på tyska, verb å allt vad det nu heter är inte riktigt min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Franska har typ bara några lektioner kvar denna terminen, Tur att man inte har betyg i 7:an :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag lär mig arabiska ;) Nämen spanska..Fast suger på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.