Rullis Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Dårå? Japanska är ju inge svårt. Man behöver inte änns lära sig grammatiken i det ._. Sen har man tre olika alfabet att blanda ihop =) Sen är det lätt att inte ta fel på dem när man väl har lärt sig det ena/båda. + det tredje lär man sig inte genom att plugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 *Sigh * Franska,Spanska,engelska,svenska,tyska,kroatiska och håller på snart med en kurs i italienska .__. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Jag läser Franska, tycker det är extremt trist xD. Det har lyckats kämpa sig upp på min lista på tråkigaste ämnena, precis över NO'n xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (redigerat) *Sigh * Franska,Spanska,engelska,svenska,tyska,kroatiska och håller på snart med en kurs i italienska .__. Mvg? OT: Polska & Tyska. Redigerat 14 December 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 för tillfället är det bara engelska och svenska (fördelen med teknik) men jag jobbar på att hitta nått ställe där jag kan plugga japanska och thailänska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Tyska... Fyfan. Grammatik FTL! :( Svenska & Tyska Tyska är segt Spanska. Tråkigt, men är betydligt enklare än Tyska och Franska. Går lite sådär, oftast har jag hög poäng på proven men ibland kan jag få sämst poäng. x)Alla ni, Tyska är MYCKET lättare än frasnka och spanska. OnT: Lär mig: Svenska, Finska, Tyska, Engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Molesta; Haha, japp 8D Mihker; Franskan är skitenkel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Lär mig inte något språk faktiskt. Går i en skola där vi inte har tredje-språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Jag har tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Lär mig inte något språk faktiskt. Går i en skola där vi inte har tredje-språk. B-språk menar du? Eller C-språk? Du borde lära dig engelska btw..det är ju ett kärnämne.. Eller du går kanske i särskola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Molesta; Haha, japp 8D Mihker; Franskan är skitenkel.. Tyska är lättare :) Btw Member, du menar alltså att du går i typ klass 2? Då man ännu inte har något annat språk än svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.