Hoppa till innehåll

Var Ska/har Ni Praoa?


Vendetta

Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Keylogger

Som rubriken har/ska ni praoa(t).

Ska snart praoa på Volvo Aero (flygmotorer inte bilar!). Då kan man även få varm choklad från deras kaffe maskin! B)

 

Blev minifuskare av detta ämnet!!! :D

f*n va nice, jag ska söka jobb där när jag slutar skolan :) men vet inte vart jag ska vara det får vi se i trean
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Har praoat på ICA.

 

Till idioten som skrev att du fick choklad där: Jag fick välja vad jag ville från cafeterian och fick en stor j*vla rostbiffmacka, tårta, m.m.. :-)

Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har praoat på ICA.

 

Till idioten som skrev att du fick choklad där: Jag fick välja vad jag ville från cafeterian och fick en stor j*vla rostbiffmacka, tårta, m.m.. :-)

...nödvändigt att kalla honom idiot? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Som rubriken har/ska ni praoa(t).

Ska snart praoa på Volvo Aero (flygmotorer inte bilar!). Då kan man även få varm choklad från deras kaffe maskin! B)

 

Blev minifuskare av detta ämnet!!! :D

f*n va nice, jag ska söka jobb där när jag slutar skolan :) men vet inte vart jag ska vara det får vi se i trean

 

Ja gör det! Flytta till trollhättan, där kanske du kan komma in på VA! :D Redigerat av CrossFall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...