Vendetta Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 (redigerat) Som rubriken har/ska ni praoa(t). Ska snart praoa på Volvo Aero (flygmotorer inte bilar!). Då kan man även få varm choklad från deras kaffe maskin! B) Blev minifuskare av detta ämnet!!! :D Redigerat 24 April 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Multi Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Praoade 2 veckor på 4sound på folkungagatan. En musikaffär B) Största delen av tiden satt jag och spelade elgitarr ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Som rubriken har/ska ni praoa(t). Ska snart praoa på Volvo Aero (flygmotorer inte bilar!). Då kan man även få varm choklad från deras kaffe maskin! B) Blev minifuskare av detta ämnet!!! :D f*n va nice, jag ska söka jobb där när jag slutar skolan :) men vet inte vart jag ska vara det får vi se i trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Senast praoade jag på en grossist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag missade att praoa i sjuan, och i åttan, så jag ska praoa i nian. :P Förhoppningsvis kan jag få praoa på en spelbutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) Har praoat på ICA. Till idioten som skrev att du fick choklad där: Jag fick välja vad jag ville från cafeterian och fick en stor j*vla rostbiffmacka, tårta, m.m.. :-) Redigerat 25 April 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Har praoat på ICA. Till idioten som skrev att du fick choklad där: Jag fick välja vad jag ville från cafeterian och fick en stor j*vla rostbiffmacka, tårta, m.m.. :-) ...nödvändigt att kalla honom idiot? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Ska försöka få något på en hårdvarubutik. De kan nog behöva min kunskap och vägledning. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Ska försöka få något på en hårdvarubutik. De kan nog behöva min kunskap och vägledning. B) Stackars hårdvarubutik. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Praoade på posten(inget att rekommendera) för ett par veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) Som rubriken har/ska ni praoa(t). Ska snart praoa på Volvo Aero (flygmotorer inte bilar!). Då kan man även få varm choklad från deras kaffe maskin! B) Blev minifuskare av detta ämnet!!! :D f*n va nice, jag ska söka jobb där när jag slutar skolan :) men vet inte vart jag ska vara det får vi se i trean Ja gör det! Flytta till trollhättan, där kanske du kan komma in på VA! :D Redigerat 25 April 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag bor nära Trollhättan. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.