krille97 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 jag tänkte köpa Cs 1 men vet ej om det e kul så vilket e roligast? vilket ska jag köpa? säg prsiet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Denna tråden skulle kanske passa i cs forumet? Men köp cs Anthllogy så får man 1.6 och CZ och dod! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 köp det som dina kompisar spelar, jag köpte 1.6 för att mina kompisar spelar det, nästan ingen spelar source, om du har en väldigt kass dator ska du inte köpa source heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 tycker du ska hålla kvar vid cs 1 vet inte vad det kostar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cir0w Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 köp som ovan, va dina polare har. men surf mapsen på css är mkt bättre än va cs 1.6 mapsen är. cs 1.6 kostar typ en hundring å css kostar runt 300, men css ahr mkt bättre grafik. Om du är seriös å vill spela tuneringar vilket du säkert inte kmr göra så satsa på 1.6. De är lättare att bli pro på css än 1.6 så om du vill pwna n00bs så köp css ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 köpte cs t å fick CZ oxå men hur faen installerar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 köpte cs t å fick CZ oxå men hur faen installerar man?Gör en steam acc, Lägg in cd key som spelet har och gå till 'Games' Och sen tryck bara instal på det spelet du vill instalera :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 CsCz suger. Cs 1.6 har en bra spel känsla, source är för dom som längat efter en bättre grafik. Jag spelar mest Cs:source när man vill pwna alla så kör man 1.6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag spelar båda. men ja köpte cs 1.6 först, och det e kul att spela när kompisarna har samma cs med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag tycker samma sak som logfan Köp cs anhalogy ( Dåligt stavat ) där får du cs 1.6 och Cs Cz Det kostar 150 i nästan alla affärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag köpte precis CS Antology 1.6 Det tycker jag är kul, men föredrar BF2 framför det och spelar därför inte CS så mycket. Det kostade 149:- på Game i Nacka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 har tyo installerat nu men när jag klickar på "play counter-strike" så kommer en liten ruta på å så står det nåt sen kan man bara klicka på ok asså i den rutan när man klickar där händer inget.:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg