ThaNooB Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 PS3, ja som sagt, gratis online mm. Och så laggar är ju GTA IV bättre på PS3 (inte lika långa laddningstider). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Xbox:en har mer brister än PS3:an har, t.ex. Red Ring Of Death och internet kostnaderna. Men xbox 360 har just nu den "bästa"/smartaste multiplayer och live funktioner. T.ex: Achivments, Xbox Live Marketplace. Sony jobbar på att förbättra allt detta och har redan sagt att dom kommer ha en model av Achivments och förbättre Playstation Store i framtiden. (+ Home) PS3:an har Blu-Ray skivor som kan fylla upp till 50gb medan Xbox 360 skivor rymmer bara 9gb max. Vilket ger spel-företagen mera möjligheter till att göra störa och mera bad ass spel. Grafiken är en aning bättre på PS3 och PS3:an har otroligt mycket mera kraft (CPU:s, Procesorer och sånt) Och därför lite mindre lagg också. Jag föredrar nog PS3:an eftersom allt som redan har sagts och också dom exclsuiva spelen som kommer 2008/2009. Om dina kompisar spelar Xbox 360 ska du självklart ta den om ditt huvudmål är Multiplayer med kompisar. Fast om det kvittar vilken konsol dina polare spelar på tar du PS3:an, som har en hyfsat bra multiplayer som lär bli bättre med åren. (Skulle tro att PS3:an har en säkrare framtids utsikt också...) PS: Ingen Fanboy alls..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Ni har väl inte glömt Red ring of death? Det som typ förstör 360? Vet ej så noga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Xbox 360 är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 xbox 360 tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 PS3: Maxad grafik Blue-Ray spelare Playstation Store Gratis Online-Play Dyrare än 360:n Begränsat med spel Inget vidare Multiplayer än så länge Dålig spelkänsla Xbox360 Bra multiplayer Otroligt bra FPS-spel Stort utbud av spel Enorm hårdisk Kostar med Online-Play "Red Ring of Death" Grön=bra Röd=dåligt Kan inge vidare mycket om 360:n. Men grävde fram det jag kunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Med tanke på att jag har en PS3:a så säger jag ju PS3, fast min kompis har 360 och jag gillar ärligt talat faktiskt inte det. Men du väljer ju själv såklart. Redigerat 7 Maj 2008 av qvirr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 har både xbox 360 och ps3 om du vill ha en underhållnings konsol ska du köpa ps3 och om du vill spela online och ska ha konsolen till att spela med ska du köpa xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 PS3: Maxad grafik Blue-Ray spelare Playstation Store Gratis Online-Play Dyrare än 360:n Begränsat med spel Inget vidare Multiplayer än så länge Dålig spelkänsla Xbox360 Bra multiplayer Otroligt bra FPS-spel Stort utbud av spel Enorm hårdisk Kostar med Online-Play "Red Ring of Death" Grön=bra Röd=dåligt Kan inge vidare mycket om 360:n. Men grävde fram det jag kunde. Väldigt konstig lista. Vad menar du med "Maxad grafik"? F*n vad jag är trött på alla ungar som dillar om spelkänsla. För det första kan du ju börja med att definiera det, för det är verkligen ingen som vet vad det egentligen betyder. För det andra så kan du ju inte skylla på konsolen att den har dålig spelkänsla, det får du ju faktiskt skylla spelens utvecklare för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Man kan inte skylla på multiplayern heller... eftersom det är spelutvecklarna som bestämmer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 (redigerat) jag tycker att du bör kolla på denna film: YouTube - PS3 Defense Video 2 (NEW) Där beskriver han VERKLIGEN skillnaden mellan PS3 och XBOX 360. Jag skulle säga PS3 i alla fall, och det gör filmen också... FILMEN ÄR 100% SANN! Jag skapar en tråd om detta... Redigerat 9 Maj 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.