xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Hehe japp det är väl bara att hålla ut tills man slutar nian ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 äh orkar inte anmäla jag äter bara inte, jag går till centrum å köper en macka å en dricka på lunkch rasten istället. :) jag ska ändå byta skola nu i 6an så jag slipper detta shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 äh orkar inte anmäla jag äter bara inte, jag går till centrum å köper en macka å en dricka på lunkch rasten istället. :) jag ska ändå byta skola nu i 6an så jag slipper detta shit. Kanske blir ännu värre på din nästa skola, man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 oja visst känner jag igen mig. Vi brukar få hårt å lite brunt kina-ris :@ vi får ibland rutten potatis jag äter aldrig potatisen i skolan. till å med smör paketen kan vara möggliga. Mm, verkligen. Rutten potatis och mögligt smör? Knappast. Det hade aldrig kunnat gå igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Japp typ våra mattanter jobbar både som städerskor och mattanter Snacka om mobbat :rolleyes:Samma här, men det värsta va en gång när det va LARVER i nudlarna på skolan!!! (JAG SKOJAR INTE!)Och så hade en last bil med semlor vi skulle få tappat alla (hur f*n då?) så vi fick äppel rull tårta med bitar i 5 dagar senare!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 jo, jag lovar vissa potäter e ruttna. å många smör-paket är mögliga. nä, tror ej det ska börja på engelska skolan där är det ordning rektorn däär har vart snut i USA så han e sträng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 jo, jag lovar vissa potäter e ruttna. å många smör-paket är mögliga. nä, tror ej det ska börja på engelska skolan där är det ordning rektorn däär har vart snut i USA så han e sträng. Snälla ta en bild på det och visa upp det här. Seriöst, så hade det aldrig kunnat vara. Det hade självklart blivit anmälningar emot skolan i sådana fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Maten är billig men av god kvalité. Matsalen är lite småstökig men inte märkvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Haha larver i maten! Annmäl skolan ;) skulle alldrig äta där mer i så fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 jo, jag lovar vissa potäter e ruttna. å många smör-paket är mögliga. nä, tror ej det ska börja på engelska skolan där är det ordning rektorn däär har vart snut i USA så han e sträng. Snälla ta en bild på det och visa upp det här. Seriöst, så hade det aldrig kunnat vara. Det hade självklart blivit anmälningar emot skolan i sådana fall. många klagar redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Ja det gör ni rätt i! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 en gång var det nån som typ lagt salt i potatismoset och en gång hade det hänt nåt med fisken så det var en plastbit i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.