Selene Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Mina föräldrar bor tillsammans. Redigerat 19 Juli 2008 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 I 7 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 mina är skilda sen 10 år :( men är fortfarande lika glad träffar dem varranan vecka ;) :lol: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst birro Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Mina bor inte ihopp.. Och det är jag glad för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sharkman Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 mina föräldrar skilde sig när jag var typ 1 år. men jag är lyckligt lottad eftersom dom är väldigt goda vänner och jag är hos den ena ibland och den andra då och då:) B) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 STILL GOING STRONG. är det så att de föräldrar som separerat är födda kring 1965-1970? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Mina föräldrar bor tillsammans.^^ Fast ibland kan de hålla på att gräla och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 min riktiga mamma droga och brydde sig inte om mig när jag var 5 år och nu så har jag en mamma men inte riktiga, min mamma droga ju och så här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 min riktiga mamma droga och brydde sig inte om mig när jag var 5 år och nu så har jag en mamma men inte riktiga, min mamma droga ju och så här....drogade din mamma dig?:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 (redigerat) min riktiga mamma droga och brydde sig inte om mig när jag var 5 år och nu så har jag en mamma men inte riktiga, min mamma droga ju och så här....drogade din mamma dig?:S Han menade nog att hans mamma hade ett drogmissbruk. Redigerat 24 September 2008 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dane14 Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 mina föräldrar gjorde slut och flytta ifrån varan när jag var 5 och nu träffar jag bara pappa på fredag och lördag :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 det är typ 3-4 personer som inte har separerade/skilda föräldrar.Så illa är det faktiskt inte, för min del iallafall :) Har som folk säkert listat ut med meningen före separerade. Dom skillde sig typ när jag var 5. Jag menade ju sånna som har skrivit i det här ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.