Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Våldtagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 hoppa ned från nåt skit högt tak lr nåt lr skära ut handlederna lr skjuten i bröstet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 hoppa ned från nåt skit högt tak lr nåt lr skära ut handlederna lr skjuten i bröstet. Skära handlederna? Ärligt att förblöda är nog ett jävligt otrevligt sett att dö på. Jag överlever hällre en dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Hmm, nått som går snabbt. Hoppa från ett ett flygplan, tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Halshuggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Ni som säger att ni vill bli sövda och sen förgiftade är ju helt j*vla bänga i bollen. Det är den mest plågsamma död efter tortyr. Eller, den döden klassas som tortyr. o.o Efter att du har sövts sprutar de in ett nervgift i kroppen, som är oerhört plågsamt. Eftersom att du är nästan medvetslös och inte kan göra något får du lida av smärtan i 20sekunder - 2 minuter beroende på din kropp. Härligt sätt att dö på, eller? Själv vill jag bli halshuggen eller liknande, något som går så fort så man knappt känner det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Nersövd sen skuten i huvet då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 sex tills man dör... ;) (som i det futurama avsnittet när de träffar de jättestora amazonerna :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Ni som säger att ni vill bli sövda och sen förgiftade är ju helt j*vla bänga i bollen. Det är den mest plågsamma död efter tortyr. Eller, den döden klassas som tortyr. o.o Efter att du har sövts sprutar de in ett nervgift i kroppen, som är oerhört plågsamt. Eftersom att du är nästan medvetslös och inte kan göra något får du lida av smärtan i 20sekunder - 2 minuter beroende på din kropp. Härligt sätt att dö på, eller? Själv vill jag bli halshuggen eller liknande, något som går så fort så man knappt känner det. :) jahapp, jag visste inte att man kände något när man var nersövd. isf vill jag bli skuten i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Tortyr av Chuck Noris ? Verkar rätt plågsamt om man har gjort något dumt Tex Snattat på Mustafas livs :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Bli gankad av en rogue med 2x warglaives.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Bli bort rövad av Michael jackson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.