Hoppa till innehåll

Vilket Dödsstraff Vil Du Ha?

360Xbox

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ni som säger att ni vill bli sövda och sen förgiftade är ju helt j*vla bänga i bollen. Det är den mest plågsamma död efter tortyr. Eller, den döden klassas som tortyr. o.o

Efter att du har sövts sprutar de in ett nervgift i kroppen, som är oerhört plågsamt. Eftersom att du är nästan medvetslös och inte kan göra något får du lida av smärtan i 20sekunder - 2 minuter beroende på din kropp.

Härligt sätt att dö på, eller?

Själv vill jag bli halshuggen eller liknande, något som går så fort så man knappt känner det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Ni som säger att ni vill bli sövda och sen förgiftade är ju helt j*vla bänga i bollen. Det är den mest plågsamma död efter tortyr. Eller, den döden klassas som tortyr. o.o

Efter att du har sövts sprutar de in ett nervgift i kroppen, som är oerhört plågsamt. Eftersom att du är nästan medvetslös och inte kan göra något får du lida av smärtan i 20sekunder - 2 minuter beroende på din kropp.

Härligt sätt att dö på, eller?

Själv vill jag bli halshuggen eller liknande, något som går så fort så man knappt känner det. :)

jahapp, jag visste inte att man kände något när man var nersövd. isf vill jag bli skuten i huvudet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...