garkan Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 h*lvete vilken onödig tråd. Men men Jag vill bli skjuten i huvudet llr något. förstår inte det onödiga :huh: efter som ryggraden e den delen av kroppen som reagerar på smärta så vill jag ha ett betong block som faller 100 meter och träffar mig så jag splattas ut på mindre en 0,01 sekunder (om inte det går får jag väll bli dumpad ur ett flygplan eller nått) Jaså inte?Fyfan, nu ska jag svara dig som om jag vore Magnus Betnér. Det här är ett j*vla spelforum, inte ett j*vla sadistforum där man frågar folk hur denne vill bli avrättad. Annars kan jag ju dra upp en tråd där jag vill att alla frivilliga som vill ha lite metall draget igenom kuken eller få bollarna avskärda ska skriva sitt namn och vilken "behandling" de önskar. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA LOLOLOLOLOLOOLO FAGFEFAGFEFAFAFAFAFAF. btt: Jag skulle vilja dö i sömnen. Eller bryta handen , sova i sjukhuset och sen utan anledning när jag sover och kan inte röra handen men ändå så rör den sig utan någon som hälst anledning och dra ut den onödiga droppen som bara drogar dig in några timmar tills du glömmer av att du äns har kvar dina händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 h*lvete vilken onödig tråd. Men men Jag vill bli skjuten i huvudet llr något. förstår inte det onödiga :huh: efter som ryggraden e den delen av kroppen som reagerar på smärta så vill jag ha ett betong block som faller 100 meter och träffar mig så jag splattas ut på mindre en 0,01 sekunder (om inte det går får jag väll bli dumpad ur ett flygplan eller nått) Jaså inte? Fyfan, nu ska jag svara dig som om jag vore Magnus Betnér. Det här är ett j*vla spelforum, inte ett j*vla sadistforum där man frågar folk hur denne vill bli avrättad. Annars kan jag ju dra upp en tråd där jag vill att alla frivilliga som vill ha lite metall draget igenom kuken eller få bollarna avskärda ska skriva sitt namn och vilken "behandling" de önskar. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA LOLOLOLOLOLOOLO FAGFEFAGFEFAFAFAFAFAF. btt: Jag skulle vilja dö i sömnen. Eller bryta handen , sova i sjukhuset och sen utan anledning när jag sover och kan inte röra handen men ändå så rör den sig utan någon som hälst anledning och dra ut den onödiga droppen som bara drogar dig in några timmar tills du glömmer av att du äns har kvar dina händer. Fast då är det ju bara dina händer som dör? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linuss97 Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag skulle bli ragdoll ner för en trapp och flyga iväg och slå pungen i en motorsåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag skulle bli ragdoll ner för en trapp och flyga iväg och slå pungen i en motorsågSen när dör man om man slår pungen i en motorsåg?Det gör bara ont, och det är bra(för dig alltså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 SKulle det inte vara ganska gutt att bli kastad från ett flygplan väldigt högt upp i luften? Man dör garanterat när man landar och man får ju massa fin utsikt. För att inte tala om all frisk luft också, mycket bra för hälsan ju. Ja, hälsan går alltid först! ;) Våldtagen.Såklart!! Bli iväg skjuten av en katapult och sedan bli igäll skjuten av strids flygplan i luften! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Det Gud vill att jag ska få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Runka tills hjärnan kollapsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Få ett spjut i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) h*lvete vilken onödig tråd. Men men Jag vill bli skjuten i huvudet llr något. förstår inte det onödiga :huh: efter som ryggraden e den delen av kroppen som reagerar på smärta så vill jag ha ett betong block som faller 100 meter och träffar mig så jag splattas ut på mindre en 0,01 sekunder (om inte det går får jag väll bli dumpad ur ett flygplan eller nått) Jaså inte? Fyfan, nu ska jag svara dig som om jag vore Magnus Betnér. Det här är ett j*vla spelforum, inte ett j*vla sadistforum där man frågar folk hur denne vill bli avrättad. Annars kan jag ju dra upp en tråd där jag vill att alla frivilliga som vill ha lite metall draget igenom kuken eller få bollarna avskärda ska skriva sitt namn och vilken "behandling" de önskar. Detta är ett j*vla spelforum, här ska man inte disktutera invandring eller politik. Vadå? E det fel att prata om vilket sätt man själv vill bli dödad på om man får välja? I så fall så tycker jag att "DU" borde skicka ett pm till alla som skrivit och klaga. Och bara så att du vet så respekterar jag folk mindre när de annvänder svordommar för att få folk att lyssna. Jag förstår om du e imot döden men du kan inte hålla på att få alla att bli som du för att du tror att det går att stoppa.(vad e bäst? sitta inne i ett fängelse [inte svensk[t?] för det e messigt ([i genförelse med anndra]) i rästen av sitt liv och lida tills man dör eller bara få ett slut på det direkt på snabbaste sätt så man inte ska kunna käna nått?) BTW om du tycker det e så hämskt så be en moderator eller Admin att ta hand om det här. <_< Inte som svenska språket i knipans inlägg ovan iallafall. Bara en fråga, vad betyder "genförelse"? Är det när man för sina gener vidare? :unsure: Få huvudet mosat av Chuck Norris (Y) Redigerat 11 Maj 2008 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag visste inte att fuska.se bestog av så många EMO:s :huh: Alla vill ha ett dödstraff :P Jag tackar nej och lever vidare mitt liv (skulle jag bli tvingad så skulle det vara en kula i pannan när jag sover). Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Inget tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 jag skulle vilja hoppa ner från flygplan ifall jag inte dog skulle dom döda mig med ett skott i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.