Gäst GunsNroses Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 gift! hälst så man inte känner ngt... :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Jag visste inte att fuska.se bestog av så många EMO:s :huh: Alla vill ha ett dödstraff :P Jag tackar nej och lever vidare mitt liv (skulle jag bli tvingad så skulle det vara en kula i pannan när jag sover). Soad_token Men kolla här då, kolla på första sidan, det säger klart och tydligt att om man var tvungen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Decapitation for the win!!1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Hoppa från världes högsta byggnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag visste inte att fuska.se bestog av så många EMO:s :huh: Alla vill ha ett dödstraff :P Jag tackar nej och lever vidare mitt liv (skulle jag bli tvingad så skulle det vara en kula i pannan när jag sover). Soad_token Men kolla här då, kolla på första sidan, det säger klart och tydligt att om man var tvungen: Hmm, om du har spridit den här låten börjar jag förstå, men ändå? :P Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Nåt snabbt och smärtfritt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag skulle äta mig så fet om "Tjocka Doris" i torkel i knipa och sen skulle jag hoppa ut genom ett fönster och splattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 gift! hälst så man inte känner ngt... :zzz:Gift är grymt smärtsamt.Blodtrycket och pulsen överdrivet mycket på någon sekund, hjärtklappningar drar igång, lungorna försöker omvandla giftet till koldioxid och anda ut det, men det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.