Gäst Justfiwi Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? I sexan så åkte vi till Ängsholmen XD Och i min nuvarande skola åker vi en gång i året 1 vecka upp till Falun, till ett omgjort sjukhus just for us XD Det är så sjukt roligt så det inte är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? I sexan så åkte vi till Ängsholmen XD Och i min nuvarande skola åker vi en gång i året 1 vecka upp till Falun, till ett omgjort sjukhus just for us XD Det är så sjukt roligt så det inte är sant! omgjort för er? kan det vara det jättefina mentalsjukhuset där man får leksaker och måste stanna kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Vi fick åke upp till Hamra i vintras. Gick rakt åt h*lvetet när vi skulle laga mat xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? I sexan så åkte vi till Ängsholmen XD Och i min nuvarande skola åker vi en gång i året 1 vecka upp till Falun, till ett omgjort sjukhus just for us XD Det är så sjukt roligt så det inte är sant! omgjort för er? kan det vara det jättefina mentalsjukhuset där man får leksaker och måste stanna kvar? Nej men vår skola har köpt tre ställen som man sedan har renoverat och byggt om för att vi ska kunna åka dit. I Falun så har man köpt ett upp ett sjukhus som man sedan har fixat om XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 ja, osm sagt vi åker på klassresa i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? I sexan så åkte vi till Ängsholmen XD Och i min nuvarande skola åker vi en gång i året 1 vecka upp till Falun, till ett omgjort sjukhus just for us XD Det är så sjukt roligt så det inte är sant! omgjort för er? kan det vara det jättefina mentalsjukhuset där man får leksaker och måste stanna kvar? Nej men vår skola har köpt tre ställen som man sedan har renoverat och byggt om för att vi ska kunna åka dit. I Falun så har man köpt ett upp ett sjukhus som man sedan har fixat om XD Låter ju jävligt vettigt att köpa upp ett sjukhus för att en skola ska kunna resa dit lite då och då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Vår skola åker varje vår i April till Sälen (;. Tycker jag är helt ok (;, man får ju bo med kompisarna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 I vår skola åker vi till länder som usa osv, men bara i nian då man besöker FN grejer där i USA och andra länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 I vår skola åker vi till länder som usa osv, men bara i nian då man besöker FN grejer där i USA och andra länder. I doubt it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 I vår skola åker vi till länder som usa osv, men bara i nian då man besöker FN grejer där i USA och andra länder. I doubt it. Det där tror jag INTE på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Det är precis som att man åker till polen i 9:an. För i min skola gör vi det!(^.^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 men lol... Tro inte på det då -.- Skolan heter, Internationella Skolan för rättvisa och fred Här har ni hemsidan till skolan: http://www.internationaljustice.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.