jounayd Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Prova min användbara byte omvandlare. Du kan konvertera MB till KB, Gb till MB. Det är enkelt och du kan se formel byte omvandlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Eller så använder man typ... wolframalpha eller någon mer generell sida. Dessutom är det stor skillnad på 1 Mb och 1 MB. Det är också skillnad på 1 MiB och 1 MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2013 Prova min användbara byte omvandlare. Du kan konvertera MB till KB, Gb till MB. Det är enkelt och du kan se formelbyte omvandlarPraktiskt taget ingenting stämmer i din omvandlare... Lär om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2013 Det som jag tycker är dåligt med Windows är att den envisas om att ange storlekar i kB/MB/GB fast det egentligen är kiB/Mib/GiB. Det är en av de många fördelarna med Linux, man får se vad man faktiskt har och använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2013 Det som jag tycker är dåligt med Windows är att den envisas om att ange storlekar i kB/MB/GB fast det egentligen är kiB/Mib/GiB. Det är en av de många fördelarna med Linux, man får se vad man faktiskt har och använder.Det är just din filhanterare (Nautilus tror jag) som väljer att visa det så. Linux i sig ger troligtvis ett heltal med antal bytes som valfritt program representerar på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.