jk78ki Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 hej vad tycker ni som har gta4 är roligast att göra på gta4?själv tycker jag att det är att flyga ut ur rutan när man krockar! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 hej vad tycker ni som har gta4 är roligast att göra på gta4?själv tycker jag att det är att flyga ut ur rutan när man krockar! :lol:aa det e skit kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 köra på folk, stegra över med motorcyckel, hoppa ut ur bilen när man kör fort, köra uppdrag och att spöa folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 köra på folk, stegra över med motorcyckel, hoppa ut ur bilen när man kör fort, köra uppdrag och att spöa folk. nu sa du ju nästan allt man kan göra i spelet. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Uppdragen är nog det som är roligast. Särksilt three leaf clover. Det är nog det mest episka och roligaste uppdraget i ett gta spel någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Köra runt med helikopter fanskapet och förlora tailen så att det ser ut som blackhawk down eller dyl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Allt, kan inte säga något specefikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Att skjuta sönder allt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Uppdragen är nog det som är roligast. Särksilt three leaf clover. Det är nog det mest episka och roligaste uppdraget i ett gta spel någonsin. Word. Sen är ju belöningen för det uppdraget inte så dålig. ( 250 000 dollar liksom? ) Det mesta är väl kul. Uppdrag, vara full och köra bil, hoppa från saker (hustak) och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Hoppa från Helekopetern är kul. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 köra på folk, stegra över med motorcyckel, hoppa ut ur bilen när man kör fort, köra uppdrag och att spöa folk. nu sa du ju nästan allt man kan göra i spelet. :lol: inte direkt, långt ifrån allt <_< jag är lite dum i huvvet och har börjat om två ggr utan att spela igenom hela storylinen en enda gång än, men hitills tkr jag Dwaynes uppdrag var roligast, synd att det var så få :( . Häftigt med alla kompisar oxå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Three Leaf Clover var ett sjukt coolt uppdrag, har på mig den rånarluvan man får nästan helatiden nu. :) Bernies uppdrag var rätt kul också, scooterjakt i parken :D Så får väl säga att uppdrag är roligast... annars det vanliga: misshandel, joyriding helikopterskoj med mera. Redigerat 7 Maj 2008 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg