Wo3e Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Tjena :D... Jag vill ha ett online spell som är roligt och bra grafik :D... men ingen wow tack hatar spelet vet inte varför hehe :P... Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Hatar också wow :lol: Jag kör ett spel som heter Bots som jag tycker är roligt och har rätt bra grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Har du ens testat WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wo3e Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Ja men tycker att de e tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Testa Age of Conan vet jag,riktigt snyggt!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 AoC har inte släppts ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 CABAL online! det är gratis, man laddar ned tar ca 10 timmar. det är nästan som wow man lvlar upp en/flera personer. man kan ha t.ex en kille/tjej men svärd, två svärd, pilboge lr svärd o sköld man kan lvla upp den/dom över 100 man dödar: zombies, med mer för att få EXP det finns typ 3 värdar. detta spel är mkt roligare än wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Tales of Pirates Online é skit roligt, gratis, och bra grafik ;) sök på tales of pirates på google å sen ladda ner det ^^ finns även runescape men det suger jue.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Entropia lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 hm... testa guild wars. kostar bara att köpa det sen är det ingen månadskostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Lord of the Rings Online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Guild Wars är kul och det är inget månadspris. Perfect World är heler inget dåligt val. Bara googla det så kan du ladda ner det från deras hemsida. Och föresten det är Gratis (förutom om man vill ha CubiGold i spelet, inte nödvändigt alls, man kan köpa allt i acctionhall för spelpengar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.