Hoppa till innehåll

Ska Kanske Sluta Med Wow


Rekommendera inlägg

Hej jag ska sluta med wow och undrar om någon vet nåt annat roligt spel som är likt wow.

Men anledningen till att jag starta denna är för jag ska ju kanske sälja mitt acc och undrar hur mycket man kan få för dem här levelsen.

 

51 night elf druid

31 dwarf hunter

10 human mage

och massa små levlade.

 

hur mycket trår ni jag får för dem här?

 

MVH: jacob_96

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag ska sluta med wow och undrar om någon vet nåt annat roligt spel som är likt wow.

Men anledningen till att jag starta denna är för jag ska ju kanske sälja mitt acc och undrar hur mycket man kan få för dem här levelsen.

 

51 night elf druid

31 dwarf hunter

10 human mage

och massa små levlade.

 

hur mycket trår ni jag får för dem här?

 

MVH: jacob_96

Som det ser ut just nu så är druids de bästa PvP-healarna. Så om du dingar upp den till 70, speccar resto, och skaffar healing gear så tror jag att du kan få minst 1000 för den. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag ska sluta med wow och undrar om någon vet nåt annat roligt spel som är likt wow.

Men anledningen till att jag starta denna är för jag ska ju kanske sälja mitt acc och undrar hur mycket man kan få för dem här levelsen.

 

51 night elf druid

31 dwarf hunter

10 human mage

och massa små levlade.

 

hur mycket trår ni jag får för dem här?

 

MVH: jacob_96

ja säjer 100 kr eftersom ingen vill köpa ett konto utan lvl 70 på då kan man lika gärna köpa ett nytt å välja själv va din char ska heta vilken klass hur den ska se ut etc etc + att de blir mindre skans att bli scammad

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...