Hoppa till innehåll

Total Uppgradering!


Rekommendera inlägg

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst TheWho

Men nu kan ju alla WoW nördar sluta säga: "Rs suger p.g.a dess grafik!!"

Haha glöm det, RS har fortfarande skitgrafik. -_- Men det är spelet som räknas, inte grafiken.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom uppgraderade ju grafiken för inte så länge sen och då blev jag kär. Jag har fortfarande inte vant mig helt vid grafiken... Den nya grafiken ser ändå inte så dålig ut, det bli nog bra. Men spela med den på morsans o farsans datorer, det kan jag glömma, det blir bara på min dator.

 

PS.

Nu när grafiken har kommit så här långt så borde de nästan byta java till c++ så det funkar bättre. Men då kan de ju som sagt inte ha spelet i en webbläsare...

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just Nu

 

 

 

http://www.runescape.com/img/news/image_of_the_past1.jpg

 

 

Efter

 

 

http://www.runescape.com/img/news/image_of_the_future1.jpg

 

ser ju lite bättre ut men det är fortfarande skit-grafik om man jämför med dagens spel :P

 

Runescape är ju ett web spel, spelet har bra grafik för att vara extremt stort.

Beror ju på vad du menar med om man jämför med dagens spel..Du kan ju inte jämföra ett web spel med ett spel som, Cod4 typ ;P

 

Jo för att vara ett spel man kör med webläsaren så är det ju bra grafik, skulle inte förvåna mig om runescape var spelet med bäst grafik som man kör via webläsaren

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På ett sätt var det bra att dom tog bort wild, tex för dom som ska göra mage arena på låg lvl eller skaffa ghost robes eller treasure trail's.. Men sen när dom satte dit revenants då sket allting sig!

 

R.I.P rs säger jag bara..

 

Dom gör ju vad som helst för att slippa spelarna :P

 

Men det är klart.. dom får ju fler spelare också men många slutade för wild, många kommer säkert sluta nu.

 

Och en sak som jag hatar det är att typ alla f2p spelar till lvl.60 sen slutar dom och säger att det var trist för att det inte finns något att göra i f2p. Men dom har ffs fått duel arena och dom ska vara glada att dom äns har clan wars och bounty hunter och fist of guthix, dom har fått tillräckligt, utan member inget rs, det är ju vi members som liksom ger pengar till rs så dom ska kunna hålla rs uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom kan åtminstonde fixa så att members har tillgång till wildy. Eller, wildy är ju inte borttaget. Men members skulle kunna slåss i wildy.

Ja, det vore ju något..

 

Men det kanske skulle vara en wilderness värld, som typ fist of guthix värld eller pest control värld eller såna saker..

 

Det skulle ju bli något..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...