Symptom Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 jag sliter ihop mitt levebröd på en kina-budget simhall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Får 1050kr i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 barnbidraget a.k.a. 1050:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag har mitt älskade studiebidrag <33 1050 i månaden :'DSamma här (eller barnbidrag, som det heter för mig fortfarande), och det är så smidigt så! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 får pengar när jag frågar, månadspeng/veckopeng är fånigtLära barn att ta hand om sina pengar på samma sätt som man måste göra när man är vuxen? Annars lär man sig ju inte att spara en del utan kan bara fråga efter mer hela tiden. Får 1050:- i månaden. Damn, mycket där du . Själv får jag pengar när jag behöver ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Får inget alls. Om jag vill ha pengar, så frågar jag mina föräldrar och får det. Mycket bättre, då jag ibland kanske inte behöver pengar, och behöver därför ingen veckopeng men när jag behöver så får jag så mycket som jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Får typ 450:- i månaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 (redigerat) ca 250 - 300 kr i månaden, men det är ganska onödigt enligt mig... skulle nöja mig med 100 kr i månaden. har redan pengar. Redigerat 9 Maj 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 jag får jobba ihop mitt med små jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 9 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Får inget alls. Om jag vill ha pengar, så frågar jag mina föräldrar och får det. Mycket bättre, då jag ibland kanske inte behöver pengar, och behöver därför ingen veckopeng men när jag behöver så får jag så mycket som jag vill. samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Får inget alls. Om jag vill ha pengar, så frågar jag mina föräldrar och får det. Mycket bättre, då jag ibland kanske inte behöver pengar, och behöver därför ingen veckopeng men när jag behöver så får jag så mycket som jag vill."Öh, du, du skulle inte kunna slänga in en mille på mitt konto i eftermiddagen, behöver det till en del... grejer?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 500 i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.