E4STMAN Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 jag har en epiphone les paul, har lirat typ 9-10 månader, men väldigt oseriöst pga av att jag prioriterar piano lirande före gitarrlirande, även fast jag nyss köpte min les paul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag bara älskar Ibanez. Jag har spelat på en Ibanez två gånger och sen var jag fast ^^ jorå,smaken är som baken.Har tänkt på att köpa en stratocaster,sägs vara rätt så bra. Mjodå ^^ Stratocaster är också helt underbara att lira på ^^ äkta då alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag bara älskar Ibanez. Jag har spelat på en Ibanez två gånger och sen var jag fast ^^ jorå,smaken är som baken.Har tänkt på att köpa en stratocaster,sägs vara rätt så bra. Mjodå ^^ Stratocaster är också helt underbara att lira på ^^ äkta då alltså. Squire Stratocaster is the shit. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 (redigerat) Squire är nog något att satsa på. B) Själ föredrar jag epiphone o gibson :) . Redigerat 3 Augusti 2008 av max95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 jag har både el och gitarr, men ingen elgitarr. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Dave: Hoho roligt! =D OnT: Jag skulle vilja ha en Röd Fender :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Jaag har en cort men vill ha ensån här gretsh så man kan få lite bättre Rockabilly\50/60 tals rock n roll-ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Japp, en Guitar Hero Guitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 El gitarr? Que? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Mini El gitarr från en strand affär i Mallorca :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Mini El gitarr från en strand affär i Mallorca :DOm inte bordets slut skulle varit med skulle den se äkta ut :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Den är SNYGG. Är den bra? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.