ArgSnickare Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Inget du kan göra åt saken igentligen, föräldrarna bestämmer över dig tills du är 18 och har flyttat hemifrån. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Det är dags för dig att bli man. Bemanna din kalashnikov och skjut henne, lägg henne därefter i ett syrebad, och sedan så styckar du henne och planterar delarna 8 kilometer från varandra i jorden, och hoppas att du får en massa mammor som växer på träd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 håller faktist med poison, du borde sluta whina och göra något åt ditt liv-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Min mamma säger att jag ska gå till skolan varje dag o vara där från 8 till 15. Jag gör det inte. Hon blir lite sur, sen går det över efter några timmar \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Skaffa TV i mobilen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Min syster sitter allt för mycket vid datorn och mina föräldrar begränsar inte alls tillräckligt tycker jag. Såfort hon kommer hem så startar hon datorn, å råkar man be henne om något så blir hon bara arg. Det är bra med begränsningar, men ännu bättre utan dem när du själv kan resonera rimligt! Problemet med gränser kan vara att du nu som i detta fallet alltid kommer tvinga dig att sitta vid datorn när du väl kan eftersom du vet att du inte får annars. Därför är det bästa när man själv lär sig att ansvara för det och inte överdriver för då har du alltid friheten till hur du själv vill göra det. Tack så mycket för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Skaffa en sms kompis och och smsa dom datafria dagarna. Funkar jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Då blir han pank på alla SMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Inte om han har Telenor. (= Bra idé det där med sms kompis ! Om du har Telenor (Kostar 25:-) Skriv smsfritt och skicka till nummer 222 så får du skicka gratis sms till Telenor i en månad, dock max 5000 sms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Det är så här att jag har problem med ögonen, då jag suttit för mycket vid datan! Kanske är samma, din morsa är rädd om dig! Själv sitter jag 2 timmar / Dag ( Ibland, ffs ) Skippa internet i 2 veckor minst så får du se vad hon säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Inte om han har Telenor. (= Bra idé det där med sms kompis ! Om du har Telenor (Kostar 25:-) Skriv smsfritt och skicka till nummer 222 så får du skicka gratis sms till Telenor i en månad, dock max 5000 sms. 29:- inom telenor och 99:- för att smsa gratis till alla telenät faktiskt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Inte om han har Telenor. (= Bra idé det där med sms kompis ! Om du har Telenor (Kostar 25:-) Skriv smsfritt och skicka till nummer 222 så får du skicka gratis sms till Telenor i en månad, dock max 5000 sms. 29:- inom telenor och 99:- för att smsa gratis till alla telenät faktiskt :) =O Har de höjt priset ? För på valborgsmässoafton kostade det 25:- ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.