Gäst jeppedoli Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Jag spelade det för första gången när jag var ca 5-6 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 3+. Okej , faktiskt 16-17 åldergräns.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 16+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hungary Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 14 års grens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quastaph Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 16+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Åldersgränns borde inte finnas överhuvudtaget... Man har väl en hjärna att tänka med eller hur? Klarar man inte av något, så skiter man i det. Det är iaf min åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Åldersgränns borde inte finnas överhuvudtaget... Man har väl en hjärna att tänka med eller hur? Klarar man inte av något, så skiter man i det. Det är iaf min åsikt. Vissa tänker väl inte så noga. Förresten är det nog med rekommenderat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Så en 10-åring kan gå in själv i butiken och köpa det? Ja. Inte på "spel"affärer, de är väldigt hårda med åldersgränserna. Jag och min kompis gick i på game och köpte GTA IV och han nämde inte någonting om åldersgräns eller om han fick för sina föräldrar. Vi är 12 år. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Så en 10-åring kan gå in själv i butiken och köpa det? Ja. Inte på "spel"affärer, de är väldigt hårda med åldersgränserna. Jag och min kompis gick i på game och köpte GTA IV och han nämde inte någonting om åldersgräns eller om han fick för sina föräldrar. Vi är 12 år. :P Samma här, köpte nåt sånt spel. Dom är inte så noga där typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
willembrann Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 3+. Okej , faktiskt 16-17 åldergräns..jag tycker att det inte är så våldsamt men +tolv jag spelat gta iv för första gången när jag va fem nu är jag nio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerMan Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Fattar ingen att det bara är en rekommendation???!! Vilket tjat det ska va! Man måste inte göra det i spelet som man inte gillar. Det är bara en rekommendation satt kanske inte barn ska få mardrömmar och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Åldergränsers spelar inte så stor roll då man kan ladda ned spelet från internet, fortfarande om man går till spelbutiker och ska spela 18+ spel som minderårig så behöver man ibland bara ringa päronen och få det intygat att man får köpa spelet. Imo borde det vara upp till föräldrarna helt vad för spel sitt barn spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg