iCUbe Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Coca Cola , Fanta , Sprite , trocadero all läsk e gott <3 :D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) coca cola är bäst enligt mig Redigerat 10 Augusti 2008 av OvENchIn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Vart kan man få tag på Mountain Dew? http://www.grays.se/ProductDetails.aspx?It...p;CategoryID=12 Där kan du även få tag på massa annan skit from the States. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Cola är nog den jag tycker är godast :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Pepsi! Dr. Pepper smakar ju pepparkaks deg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Sprite. http://www.gpyr.com.au/DigitalWatch/wp-content/myuploads/2008/04/sprite1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Coca cola såklart! Men det finns redan en sån här tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 (redigerat) Pepsi! Dr. Pepper smakar ju pepparkaks deg... Pepparkaksdeg = Gott (Pepparkaka, Dr Pepper) Redigerat 3 Juli 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Jag tycker Fanta Strawberry är godast. Den finns bland annat i Thailand, finns typ inget godare XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 trocadero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Coca cola såklart! Men det finns redan en sån här tråd. Den här skapades för några år sen-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 (redigerat) ok, har ändrat läsk smak nu. cola ligger fortfarande högt upp men det är bara för att man är tillsagd att tycka om det, så nu kör jag vilken läsk som helst och försöker att inte prioritera om jag nödvändigtvis ska ha kolsyrat, färgat, sött vatten. men berra bus är faktiskt riktigt god. http://4.bp.blogspot.com/_yHNJOG5TZqM/ScuXG7NnP4I/AAAAAAAAAgY/7dZCKzc63zU/s320/BerraBus_150cl.jpg Redigerat 3 Juli 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.