Boffaroffe Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 ge dom en tillsägelse då?..Vi har ingen funktion som gör det möjligt att skicka ut mass-tillsägelser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 ok, synd men säg till dom vanligt då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 jag tycker det är synd om 97:orna, för det är många som hatar dem bara för dem inte kan stava så bra. Jag håller med att det är lite som rasism (kommer ej ihåg vem som skrev det men men) förstå att det är inte kul för de 97;orna att vissa hatar dem och till och med skriver trådar om det! kan man inte bara hålla käft om man inte gillar dem? nä jag tycker f*n att moderatorena ska ta tag i detta. //krille Du vet att du är en 97a va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 haha nej. Jag är en 95;a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 haha nej. Jag är en 95;aJaha.. konstigt för du hade åldern som 97 i början och ditt namn är 97.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 jag vet, min lillebrosa är 97;a det är dels darför jag tar detta ganska allvarligt. Det var han som gjorde denna användare, han hade den typ i en månad eller så sen fick jag den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 haha nej. Jag är en 95;aTror knappast på dig, och om det är sant så stick nu för f*n, du förstör vårat (95:ornas) rykte! En 95:a bör kunna bättre engelska om denne också ska börja på en skola där man pratar engelska. "oh, you have a fish in you are ass!" Vad f*n är det för skitgrammatik? "åh, du har en fisk i du är arsle!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 haha nej. Jag är en 95;aTror knappast på dig, och om det är sant så stick nu för f*n, du förstör vårat (95:ornas) rykte! En 95:a bör kunna bättre engelska om denne också ska börja på en skola där man pratar engelska. "oh, you have a fish in you are ass!" Vad f*n är det för skitgrammatik? "åh, du har en fisk i du är arsle!" Du har väll redan förstört deras rykte sedan långt tillbaks? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 haha nej. Jag är en 95;aTror knappast på dig, och om det är sant så stick nu för f*n, du förstör vårat (95:ornas) rykte! En 95:a bör kunna bättre engelska om denne också ska börja på en skola där man pratar engelska. "oh, you have a fish in you are ass!" Vad f*n är det för skitgrammatik? "åh, du har en fisk i du är arsle!" Varför inte skärpa till dig och tänka på dig själv ? Skit i hans skitgrammatik, det är hans eget problem. Han kommer ju förlora på det senare ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 970506 Du kanske ska sluta spamma i den här tråden, tror knappast att folk kommer gilla er mer när dom ser att en massa 97:or sitter och spammar ner den här tråden genom att skriva inlägg som !!!!!!! eller så. 97:or har rätt att vara i forumet men dom måste läsa reglerna, då kanske man slipper se någon som postar en tråd och skriver t.ex "Hej kan jag få hjälp med blablabla" sen två minuter senare postar han igen och skriver "HALLÅ, KAN INGEN SVARA". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 97:or har rätt att vara i forumet men dom måste läsa reglerna, då kanske man slipper se någon som postar en tråd och skriver t.ex "Hej kan jag få hjälp med blablabla" sen två minuter senare postar han igen och skriver "HALLÅ, KAN INGEN SVARA". Jepp, fast det är ju vad vissa gör.. :| Ledsen att jag går lite OfT, men någon mod ska nog kolla en tråd i pokémon forumet med namnet "Pokémon Island".Uh, vadför det? Kan ju inte vara för att det ska bli ett 'fake'-pkmn spel; Du har ju en sån tråd själv. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag tycker att denna tråd gentligen är lite dum, för att det var ingen som anmälde i tråden ju.. Hur ska en moderator kunna hålla reda på 1 tråd av hundratals, ville man ha tråden stängd så behövde man bara anmäla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg