Hoppa till innehåll

Allvarlig Talat! Skärpning!


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

jag tycker det är synd om 97:orna, för det är många som hatar dem bara för dem inte kan stava så bra. Jag håller med att det är lite som rasism (kommer ej ihåg vem som skrev det men men)

 

förstå att det är inte kul för de 97;orna att vissa hatar dem och till och med skriver trådar om det! kan man inte bara hålla käft om man inte gillar dem?

 

nä jag tycker f*n att moderatorena ska ta tag i detta.

 

//krille

Du vet att du är en 97a va?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

haha nej. Jag är en 95;a

Tror knappast på dig, och om det är sant så stick nu för f*n, du förstör vårat (95:ornas) rykte!

 

En 95:a bör kunna bättre engelska om denne också ska börja på en skola där man pratar engelska.

 

"oh, you have a fish in you are ass!" Vad f*n är det för skitgrammatik? "åh, du har en fisk i du är arsle!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha nej. Jag är en 95;a

Tror knappast på dig, och om det är sant så stick nu för f*n, du förstör vårat (95:ornas) rykte!

 

En 95:a bör kunna bättre engelska om denne också ska börja på en skola där man pratar engelska.

 

"oh, you have a fish in you are ass!" Vad f*n är det för skitgrammatik? "åh, du har en fisk i du är arsle!"

 

Du har väll redan förstört deras rykte sedan långt tillbaks?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha nej. Jag är en 95;a

Tror knappast på dig, och om det är sant så stick nu för f*n, du förstör vårat (95:ornas) rykte!

 

En 95:a bör kunna bättre engelska om denne också ska börja på en skola där man pratar engelska.

 

"oh, you have a fish in you are ass!" Vad f*n är det för skitgrammatik? "åh, du har en fisk i du är arsle!"

 

Varför inte skärpa till dig och tänka på dig själv ? Skit i hans skitgrammatik, det är hans eget problem. Han kommer ju förlora på det senare ändå.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

970506

Du kanske ska sluta spamma i den här tråden, tror knappast att folk kommer gilla er mer när dom ser att en massa 97:or sitter och spammar ner den här tråden genom att skriva inlägg som !!!!!!! eller så.

 

97:or har rätt att vara i forumet men dom måste läsa reglerna, då kanske man slipper se någon som postar en tråd och skriver t.ex "Hej kan jag få hjälp med blablabla" sen två minuter senare postar han igen och skriver "HALLÅ, KAN INGEN SVARA".

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

97:or har rätt att vara i forumet men dom måste läsa reglerna, då kanske man slipper se någon som postar en tråd och skriver t.ex "Hej kan jag få hjälp med blablabla" sen två minuter senare postar han igen och skriver "HALLÅ, KAN INGEN SVARA".

Jepp, fast det är ju vad vissa gör.. :|

 

Ledsen att jag går lite OfT, men någon mod ska nog kolla en tråd i pokémon forumet med namnet "Pokémon Island".
Uh, vadför det? Kan ju inte vara för att det ska bli ett 'fake'-pkmn spel; Du har ju en sån tråd själv. ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...