xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Som rubriken lyder vilka betyg har du och i vilka ämmnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Matte - MVG. Engelska - MVG. Svenska - MVG. Tyska - VG+. Biologi - VG+. Kemi - G. Fysik - G-. Teknik - VG-. SO - VG+. Idrott- VG. Slöjd - g- ( palla! ) Hemkunskap- VG. Ehm, det var mina betyg i 9:an sista termin. Blev besviken på mina g:n men jag fick 1000kr för varje MVG så :) Ps. Kommer inte ihåg vilka ämnen jag hade i 9:an, jag tror nog inte att det fattas nån. Redigerat 21 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag går i 7:an men våran skola använderbetygsystem So: VG Fysik: VG Kemi : MVG Matte : VG Gympa: VG Biologi: MVG Bild: VG ( Läraren är jätte snäll annars hadde jag haft IG) Musik: G Franska: G Syslöjd: VG Hemkunskap : VG Engelska: MVG Svenska: MVG Det är typ mina betyg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Lol, betyg i 7:an finns inte i Sverige, lol. Man kan låtsas köra med betyg, men det är inga riktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Nej jag vet inga riktiga men om jag hadde gått i 8:an så hadde de sett ut så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Vi har inga betyg eftersom jag går i 7:an, men vi kan fortfarande nå 'målen' för IG, VG, MVG osv. Så här ser det ut för mig med "fejk-betygen": So: VG Fysik: IG Kemi : IG Matte : VG Gympa: G Biologi: IG Bild: MVG Tyska: VG Träslöjd: VG Engelska: MVG Svenska: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Matte - MVG. Engelska - MVG. Svenska - MVG. Tyska - VG+. Biologi - VG+. Kemi - G. Fysik - G-. Teknik - VG-. SO - VG+. Idrott- VG. Slöjd - g- ( palla! ) Hemkunskap- VG. Ehm, det var mina betyg i 9:an sista termin. Blev besviken på mina g:n men jag fick 1000kr för varje MVG så :) Ps. Kommer inte ihåg vilka ämnen jag hade i 9:an, jag tror nog inte att det fattas nån. 3K grappen! :o Sweet Förra teminens betyg: Svenska: G+ Engelska: G+ Spanska: IG (bytt till engelsk/svenska nu) Slöjd: G SO: G Matte: G+ Idrott: VG+ NO: G Musik: VG- Kommer ha hjöt mig på många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Förra terminen: Bild: G Engelska: VG Hemkunskap: G Idrott: G Matematik: MVG Musik: G Biologi: G Fysik: MVG Kemi: MVG Geografi: VG Historia: G Religion: G Samhällskunskap: G Slöjd: G Svenska: G Teknik: VG Förväntar jag mig få till denna termin: Bild: G Engelska: VG Hemkunskap: G Idrott: G Matematik: MVG Musik: G Biologi: G Fysik: MVG Kemi: MVG Geografi: VG Historia: G eller VG Religion: VG Samhällskunskap: VG Slöjd: G Svenska: VG Teknik: VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Dem flesta verkar ju ha höga betyg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 mina bety första terminen biologi:mvg matte: mvg kemi: mvg fysik: mvg teknik: - hade inte första terminen engelska: vg tyska : g- svenska: vg idrott: g bild: g musik: g- ( skolka 7 lektioner samhällskunskap: g historia : vg religion: mvg tror det var allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Autonom Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) Bild: VG Engelska: MVG+ Hemkunskap: G Idrott: VG+ Matematik: G- Musik: G Biologi: G Fysik: G- Kemi: G Geografi: VG Historia: MVG Religion: VG Samhällskunskap: MVG+ Slöjd: MVG Svenska: VG+ Teknik: VG Tyska: VG+ Förra terminens skit. Redigerat 24 Maj 2008 av Autonom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Svenska: G Matte: G Engelska: G Samhälle: VG Religion: VG Geografi: G Historia: VG HK: VG Teknik: G Idrott: G Fysik: G Kemi: VG Biologi: VG Bild och Slöjd får vi i nian, istället har vi Teknik och Hemkunskap som slutbetyg också till gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.