Garone Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Fick reda på hur jag ligger till just nu för ett par dar sen: Matte G - 2 ( nätt och jämnt 2. ) Engelska G - 2 Svenska G - 2 NO G - 2 ( nätt och jämnt. ) Samhällskunskap G - 2 Idrott och Hälsa G - 2 Hem och Konsumentkunskap G - 2 Musik VG - 4 Bild G - 3 Bspråk G - 2 Dina lärare måste ha allvarliga fel i huvudet :S Nej, jag 'diskuterar' inte nog under lektionerna. o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Fick reda på hur jag ligger till just nu för ett par dar sen: Matte G - 2 ( nätt och jämnt 2. ) Engelska G - 2 Svenska G - 2 NO G - 2 ( nätt och jämnt. ) Samhällskunskap G - 2 Idrott och Hälsa G - 2 Hem och Konsumentkunskap G - 2 Musik VG - 4 Bild G - 3 Bspråk G - 2 Dina lärare måste ha allvarliga fel i huvudet :S Nej, jag 'diskuterar' inte nog under lektionerna. o.O Det är väl ingen anledning till att bara ha G? Trodde att det var något som skulle ses på om man vägde mellan VG och MVG. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Mattematik: VG +. Bild: VG. Historia: MVG. Geografi: MVG. Samhälle: VG. Idrott: MVG. Musik: MVG. Slöjd: G. Hemkunskap: G +. Har ej femton ämnen dock. Går i privat skola. //Megadeth Okej, vad heter privatskolan? Skulle vara den första som man får termins betyg i Samhälle. ;) Eller går du på ett gymnasium? Alla grundskolor har SO uppdelat i blockbetyg, just nu iallafall. Den ligger i Dalarna, varför skulle jag sagt vad min privatskola hette? Det är ju privat. ^^' //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Mattematik: VG +. Bild: VG. Historia: MVG. Geografi: MVG. Samhälle: VG. Idrott: MVG. Musik: MVG. Slöjd: G. Hemkunskap: G +. Har ej femton ämnen dock. Går i privat skola. //Megadeth Okej, vad heter privatskolan? Skulle vara den första som man får termins betyg i Samhälle. ;) Eller går du på ett gymnasium? Alla grundskolor har SO uppdelat i blockbetyg, just nu iallafall. Den ligger i Dalarna, varför skulle jag sagt vad min privatskola hette? Det är ju privat. ^^' //Megadeth Moget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 orka skolan -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 orka skolan -.- Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Jag fick VG i Mattematik provet för någon dag sedan. Det var ekvationer och procent. Då det inte var så lätt. Sedan har jag också ett SO-prov näst nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Ligger oftast kring VG nivån i alla ämnen, på proven alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Jag fick VG i Mattematik provet för någon dag sedan. Det var ekvationer och procent. Då det inte var så lätt. Sedan har jag också ett SO-prov näst nästa vecka. Vilket mattematikprov, det femtioförsta? Är det lätt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Asså, går bara i 7an. Men kan säga vad jag fått då. Svenska - G (eller mer) Engelska - IG Matte - IG NO - IG So - G (tror jag) Vet ej om det stämmer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vingo Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 (redigerat) Jag ligger runt g - vg på allt ;o typ SO - vg~mvg SV - vg~mvg Eng - g~ Idrott - ~mvg Slöjd - hade vg men bytade till träslöjd o har ig varning nu o.O så runt g~ förmodar jag NO - g Matte - g -..- går i näst sista matte gruppen eftersom jag hatar matte ;O Har ej fått mina slut betyg får dem nu till julen så vi får se ^^ Redigerat 29 November 2008 av Vingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Jag ligger runt g - vg på allt ;o typ SO - vg~mvg SV - vg~mvg Eng - g~ Idrott - ~mvg Slöjd - hade vg men bytade till träslöjd o har ig varning nu o.O så runt g~ förmodar jag NO - g Matte - g -..- går i näst sista matte gruppen eftersom jag hatar matte ;O Har ej fått mina slut betyg får dem nu till julen så vi får se ^^ Du vet att dina slutbetyg får du till sommaren?Det är termins betyg du får till jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.