Lynott Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fick betygen idag 2 VG 2 MVG Resten G Fick mina betyg idag, ganska nöjd förutom matten :( Bild: G Biologi: G Engelska: G Fysik: G Hemkunskap: VG Idrott: MVG Kemi: G Matematik: IG Spanska: G Musik: G Slöjd: G SO: G Svenska: VG Teknik: VG 155 poäng, sänkte mig i SO :( Du räknar SO 4 gånger btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Är nöjd med mina betyg. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fick mina betyg idag, ganska nöjd förutom matten :( Bild: G Biologi: G Engelska: G Fysik: G Hemkunskap: VG Idrott: MVG Kemi: G Matematik: IG Spanska: G Musik: G Slöjd: G SO: G Svenska: VG Teknik: VG 155 poäng, sänkte mig i SO :( 175 blir det väl? Om alla ämnen är G blir det 160 - Så 160 minus 10 (För IG i Matte) + 15 (3 VG) + 10 (MVG) = 175Fast med IG i matte är du ju inte gymnasiebehörig, yeah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fick mina betyg idag, ganska nöjd förutom matten :( Bild: G Biologi: G Engelska: G Fysik: G Hemkunskap: VG Idrott: MVG Kemi: G Matematik: IG Spanska: G Musik: G Slöjd: G SO: G Svenska: VG Teknik: VG 155 poäng, sänkte mig i SO :( 175 blir det väl? Om alla ämnen är G blir det 160 - Så 160 minus 10 (För IG i Matte) + 15 (3 VG) + 10 (MVG) = 175Fast med IG i matte är du ju inte gymnasiebehörig, yeah? Nope, det blir sommar skola för honom medan vi andra solar och badar /yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fick mina betyg idag, ganska nöjd förutom matten :( Bild: G Biologi: G Engelska: G Fysik: G Hemkunskap: VG Idrott: MVG Kemi: G Matematik: IG Spanska: G Musik: G Slöjd: G SO: G Svenska: VG Teknik: VG 155 poäng, sänkte mig i SO :( 175 blir det väl? Om alla ämnen är G blir det 160 - Så 160 minus 10 (För IG i Matte) + 15 (3 VG) + 10 (MVG) = 175Fast med IG i matte är du ju inte gymnasiebehörig, yeah? Han skrev bara 14 ämnen. Om de andra 2 ämnena var G så skulle han få 175, om de var IG så skulle det bli 155. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fick mina betyg idag, ganska nöjd förutom matten :( Bild: G Biologi: G Engelska: G Fysik: G Hemkunskap: VG Idrott: MVG Kemi: G Matematik: IG Spanska: G Musik: G Slöjd: G SO: G Svenska: VG Teknik: VG 155 poäng, sänkte mig i SO :( 175 blir det väl? Om alla ämnen är G blir det 160 - Så 160 minus 10 (För IG i Matte) + 15 (3 VG) + 10 (MVG) = 175 Fast med IG i matte är du ju inte gymnasiebehörig, yeah? Han skrev bara 14 ämnen. Om de andra 2 ämnena var G så skulle han få 175, om de var IG så skulle det bli 155. SO räknar man 4 gånger, så ja han har g i de andra ämnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Det är sant, och eftersom han då har 17 ämnen så borde inte hans IG räknas? Men ifs så påverkar det honom på det sätt att han inte är behörig på gymnasiet (eftersom hans IG är i Matte). Redigerat 11 Juni 2009 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Det är sant, och eftersom han då har 17 ämnen så borde inte hans IG räknas? Men ifs så påverkar det honom på det sätt att han inte är behörig på gymnasiet (eftersom hans IG är i Matte). Ja, matte kan du inte räkna bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 vadå, är det skönt att inte ha något VG?Ja, om man tänker att jag än så länge bara fått MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fick mina betyg idag, ganska nöjd förutom matten :( Bild: G Biologi: G Engelska: G Fysik: G Hemkunskap: VG Idrott: MVG Kemi: G Matematik: IG Spanska: G Musik: G Slöjd: G SO: G Svenska: VG Teknik: VG 155 poäng, sänkte mig i SO :( 175 blir det väl? Om alla ämnen är G blir det 160 - Så 160 minus 10 (För IG i Matte) + 15 (3 VG) + 10 (MVG) = 175Fast med IG i matte är du ju inte gymnasiebehörig, yeah? 175 var det, tack. Jo jag vet, men går i åttan, så har fortfarande chans att lyckas :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Such a waste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.