Luxaxix Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 VG i allt utom tre ämnen: Tyska, Idrott och Musik, vilka jag har G i. Lärarna ger inte ut MVG första terminen i 8an. Hade 8 MVG:n efter första terminen i 8:an :rolleyes: SO, NO, Matte ;) Religion A: MVG (troligtvis, inte fått sista inlämningen rättad) CAD A: MVG Verkstadsteknik: MVG eller VG, inte bedömt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) Bild G Engelska G Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa G Matematik VG Moderna språk, språkval, Franska VG Biologi *** Fysik G Kemi *** Samhällsorienterande ämnen G Slöjd G Svenska G Teknik G Meritvärde 150 Dom sätter lägre betyg än man förkänar så man kan höja dom på vårterminen. Redigerat 19 December 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) VG i allt utom tre ämnen: Tyska, Idrott och Musik, vilka jag har G i. Lärarna ger inte ut MVG första terminen i 8an. Hade 8 MVG:n efter första terminen i 8:an :rolleyes: SO, NO, Matte ;) Religion A: MVG (troligtvis, inte fått sista inlämningen rättad) CAD A: MVG Verkstadsteknik: MVG eller VG, inte bedömt än. Ja, men jag snackar om min skola. Annars skulle jag garanterat ha MVG i Engelska, Matte, NO, SO och kanske Svenska. Vad menar du med, "SO, NO, Matte ;)"? Redigerat 19 December 2009 av Noodles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 VG i allt utom tre ämnen: Tyska, Idrott och Musik, vilka jag har G i. Lärarna ger inte ut MVG första terminen i 8an. Hade 8 MVG:n efter första terminen i 8:an :rolleyes: SO, NO, Matte ;) Religion A: MVG (troligtvis, inte fått sista inlämningen rättad) CAD A: MVG Verkstadsteknik: MVG eller VG, inte bedömt än. Ja, men jag snackar om min skola. Annars skulle jag garanterat ha MVG i Engelska, Matte, NO, SO och kanske Svenska. Vad menar du med, "SO, NO, Matte ;)"? Att det är ganska lätt att få många MVG:n om man sätter NO och SO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 VG i allt utom tre ämnen: Tyska, Idrott och Musik, vilka jag har G i. Lärarna ger inte ut MVG första terminen i 8an. Hade 8 MVG:n efter första terminen i 8:an :rolleyes: SO, NO, Matte ;) Religion A: MVG (troligtvis, inte fått sista inlämningen rättad) CAD A: MVG Verkstadsteknik: MVG eller VG, inte bedömt än. Ja, men jag snackar om min skola. Annars skulle jag garanterat ha MVG i Engelska, Matte, NO, SO och kanske Svenska. Vad menar du med, "SO, NO, Matte ;)"? Att det är ganska lätt att få många MVG:n om man sätter NO och SO. Jaha, du menade så ;P. SO, har fyra ämnen och NO tre. 8 MVG:n är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Bild G Engelska G Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa MVG Matematik IG Tyska IG Kommer få G Biologi G Fysik G Kemi G So G Slöjd G Svenska IG Teknik G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Bild G Engelska G Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa G Matematik VG Moderna språk, språkval, Franska VG Biologi *** Fysik G Kemi *** Samhällsorienterande ämnen G Slöjd G Svenska G Teknik G Meritvärde 150 Dom sätter lägre betyg än man förkänar så man kan höja dom på vårterminen. Är de tre stjärnorna ig eller har du inte haft de ämena denna termin?Jag gissar på att de är ig. (no offence, så är det på mina betygs papper) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Bild - VG Engelska - MVG Hem- och konsumentkunskap - G Idrott och hälsa - MVG Matematik - MVG Moderna språk, språkval, B-språk; Franska - MVG Moderna språk, språkval, C-språk; Spanska - MVG Biologi - VG Fysik - MVG Kemi - MVG Samhällsorienterande ämnen - MVG Slöjd - G Svenska - MVG Teknik - VG Musik - G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Har samma som förra året. Beror mest på att vi bytt lärare i hälften av ämnena minst tre gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) Ska göra en bättre lista nu :] Svenska - G Engelska - G Spanska - G Matte - G Idrott - G Bild - G Hemkunskap - G Biologi/Kemi - G Teknik/Fysik - G So - G Musik - G Slöjd - VG Alltså, 155 poäng :) ? Redigerat 19 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Ska göra en bättre lista nu :] Svenska - G Engelska - G Spanska - G Matte - G Idrott - G Bild - G Hemkunskap - G Biologi/Kemi - G Teknik/Fysik - G So - G Musik - G Slöjd - VG Alltså, 155 poäng :) ? 165 väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Om jag inte har helt fel så är G lika med 10 poäng, och VG 15? Isåfall har han 125 poäng? Eller? Återkommer strax med mina betyg :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.