Mezox Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 (redigerat) I min skola finns det en kille som läser matte D och är 14 år. Han har även MVG i Matte A, B & C. Det du. Yey :PJag började också på Ma D när jag var fjorton. Det finns en kille här som nyligen tentade MaE och går i sjuan. Men jag tror jag ska ta en paus från den här sortens matten och satsa lite extra på problemlösning och mattetävlingar framöver. Redigerat 22 December 2009 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Nice, blir så avundsjuk på er ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Fick hem mina betyd idag, hade G i alla ämnen som jag gjort i år. ;) Känner mig stolt p.g.a att jag har haft ovanligt mycket frånvaro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Bild G Engelska G Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa G Matematik VG Moderna språk, språkval, Franska VG Biologi *** Fysik G Kemi *** Samhällsorienterande ämnen G Slöjd G Svenska G Teknik G Meritvärde 150 Dom sätter lägre betyg än man förkänar så man kan höja dom på vårterminen. Är de tre stjärnorna ig eller har du inte haft de ämena denna termin?Jag gissar på att de är ig. (no offence, så är det på mina betygs papper) Jag hade ingen Biologi denna termin och jag fick IG i kemi fastän jag klarade provet. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Bild G Engelska G Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa G Matematik VG Moderna språk, språkval, Franska VG Biologi *** Fysik G Kemi *** Samhällsorienterande ämnen G Slöjd G Svenska G Teknik G Meritvärde 150 Dom sätter lägre betyg än man förkänar så man kan höja dom på vårterminen. Är de tre stjärnorna ig eller har du inte haft de ämena denna termin? Jag gissar på att de är ig. (no offence, så är det på mina betygs papper) Jag hade ingen Biologi denna termin och jag fick IG i kemi fastän jag klarade provet. :( Du har antagligen presterat för dåligt på lektionerna. Har du skolkat några lektioner? Man brukar få G, bara man är där på lektionerna. Om man inte är riktigt dålig, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Jag har fortfarande en termin kvar, så jag har inte fått betyg på alla kurser. Men jag skriver ner betygen jag har fått hitills; Svenska A - VG Engelska A - VG Engelska B - MVG Italienska Steg 1 - VG Italienska Steg 2 - MVG Matematik A - G Matematik B - G Naturkunskap A - MVG Naturkunskap B - MVG Religionkunskap A - MVG Samhällskunskap A - MVG Samhällskunskap B - MVG Geografi A - MVG Geografi B - MVG Filosofi A - MVG Historia A - MVG Historia B - MVG Idrott och Hälsa A - MVG Estetisk Verksamhet - MVG Så ser de avslutade kursen ut. Svenska B avslutade jag denna termin, så läraren går igenom arbeten och dylikt för att se om jag kan få mitt önskade betyg. Läser även Engelska C och D, Samhällskunskap C, Idrott och Hälsa B och även Matematik C som sträcker sig till sommaren, så betyg inom dessa ämnen får jag vänta på. Svenska C börjar nästa termin, Psykologi har jag inte fått betyg på (måste skicka ett arbete till läraren), detsamma gäller för Internationella Relationer (dock ska han betygsätta det sista arbetet som kommer att avgöra betyget). Juste, har även Religionkunskap B nästa termin. De va det Engelska D? Vart kan man läsa detta? Eller är det Engelska Cambridge du pratar om? Annars hör jag gärna lite mer om denna Engelska D. Yez, Engelska Cambridge är det Oke! Men kan man inte bara läsa 1 av dem. Om man läser Engelska Cambridge så får man väl betyg i det så som om man skulle fått betyg i Engelska C? (Bara att man "blir förberedd" inför provet?) Du får självklart betyg på kursen så som Engelska C. Engelska D är ett förberedande ämne inför Cambridge provet. Dock är jag inte säker på om du får det betyg du får på provet, på själva kursen..men det är någonting jag jag tvivlar på. Svarade jag ens på din fråga? Förstod inte vad du menade med "Men kan man inte bara läsa 1 av dem". Har för mig att Engelska C och Engelska D (Cambridge) var "samma kurs" bara att D var lite mer inriktad till Cambridge-provet ^^ Men kanske har fel, ska kolla upp det innan jag väljer kurser till nästa höst. :) tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Sjukt missnöjd med franska och fysik, men det höjer jag väl till våren. F.ö. HT å.k. 8: Bild: VG Biologi: VG Engelska: MVG Fysik: VG HKK: VG IDH: G Matematik: MVG Franska: VG Musik: G Religion: MVG Svenska: MVG Teknik: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Asså jag har fått mina betyg från första terminen i 8:an. Jag har vart på alla mina lektioner, och skött mig. Jag borde få fan några VG iaf. J*vla dåliga lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Asså jag har fått mina betyg från första terminen i 8:an. Jag har vart på alla mina lektioner, och skött mig. Jag borde få fan några VG iaf. J*vla dåliga lärare.Handlar om dina kunskaper och hur du presterar, inte hur din närvaro ser ut och huruvida du sköter dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Bara för att du är i skolan betyder det inte att du kan allt du bör kunna. Det är ungefär som att du förväntar dig att du ska få ditt körkort, bara för att du vet hur man gasar. :huh: @Fusion Jag pluggar till biomedicinsk analytiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Matte Mvg Svenska Mvg idrott Mvg Fysik Mvg Engelska Mvg No Mvg So Mvg Musik Mvg Syslöjd Mvg Träslöjd Mvg Ja dom Betygen har jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 *massa bullshit*Lite svårt att få betyg i både NO och fysik men inte teknik samtidigt som du får betyg i både Syslöjd och Träslöjd som om det vore enskilda ämnen? För att ens få VG i svenska hoppas jag verkligen att man måste veta hur "de" och "dem" ska användas korrekt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.