Skurken Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 210p + iaf. Får betygen idag på skolavslutningen. Sent vi slutar va ?! [;Vi slutade igår:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Bild: G Engelska: G Hemkunskap: *** Idrott: *** Matte: *** Musik: VG No: *** So: *** Slöjd: G Svenska: *** Teknik: *** *** = Har inte gjort tillräckligt för att få nåt betyg alls. Din framtid ser lyckad ut <_< Är bara åttans betyg <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) Hur mycket poäng har jag om jag har VG i No och So och MVG i idrott och språk? Redigerat 16 Juni 2010 av mert50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 210p + iaf. Får betygen idag på skolavslutningen. Sent vi slutar va ?! [;Vi slutade igår:P Vi slutar typ senast i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 CAD-teknik A - VG Engelska B - VG Idrott och Hälsa A -VG Matematik D - MVG Biologi A - MVG Psykologi A - MVG Kemi B - MVG G-fri so far, och snittar 3 VG/läsår. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Gött Dave37! Läser inte Kemi B, men har hört från mina klasskamrater att den ska vara riktigt jävlig (om det nu är samma där du går). Är VG-fri än så länge, får hoppas att det håller i sig i trean också. Kurserna som avslutades den här terminen tror jag var Engelska B, Tyska Steg 4, Programmering A, Ljudteknik A, Slagverk och trummor A, Biologi A, Naturkunskap A, Matte D, Fysik breddning (astronomi), Idrott och Hälsa samt Samhällskunskap A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Bild: G Engelska: G Hemkunskap: *** Idrott: *** Matte: *** Musik: VG No: *** So: *** Slöjd: G Svenska: *** Teknik: *** *** = Har inte gjort tillräckligt för att få nåt betyg alls. Din framtid ser lyckad ut <_< Är bara åttans betyg <_< Du vet att lärarna tar efter åttans betyg? Du måste alltså gå från IG till G som första steget, innebär att du måste fylla kriterierna som du inte uppnådde i åttan nu i nian. Jag säger inte att du är dum i huvudet eller så, betyg mäter inte kunskap i någon minsta lilla detalj. Men jag själv vet att skolor brukar låta elever gå om med hemskt låga betyg för att ge dem en chans till ifall de vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 (redigerat) Bild: G Engelska: G Hemkunskap: *** Idrott: *** Matte: *** Musik: VG No: *** So: *** Slöjd: G Svenska: *** Teknik: *** *** = Har inte gjort tillräckligt för att få nåt betyg alls. Din framtid ser lyckad ut <_< Är bara åttans betyg <_< Du vet att lärarna tar efter åttans betyg? Du måste alltså gå från IG till G som första steget, innebär att du måste fylla kriterierna som du inte uppnådde i åttan nu i nian. Jag säger inte att du är dum i huvudet eller så, betyg mäter inte kunskap i någon minsta lilla detalj. Men jag själv vet att skolor brukar låta elever gå om med hemskt låga betyg för att ge dem en chans till ifall de vill. Erm, nej? Om man uppfyller kraven för nian så får man ett betyg, oavsett om det gick dåligt föregående år Redigerat 18 Juni 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Vissa skolor lär ut på konstiga sätt också, så de inte kan sätta vissa betyg i 8an då klassen inte läst tillräckligt. Mitt betyg såg ut sådär i 8an också, men jag gick ut med 280 poäng (8 VG och 8 MVG). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Japp, vi hade t.ex ingen slöjd och teknik i 8an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 (redigerat) Erm, nej? Om man uppfyller kraven för nian så får man ett betyg, oavsett om det gick dåligt föregående årHur enkelt är det att uppfylla nians mål utan att uppfylla åttans? Redigerat 18 Juni 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Erm, nej? Om man uppfyller kraven för nian så får man ett betyg, oavsett om det gick dåligt föregående årHur enkelt är det att uppfylla nians mål utan att uppfylla åttans? Man gör vad läraren säger att man ska göra det året?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.